H Land Rover παρουσίασε το ισχυρότερο αυτοκίνητο στα χρονικά της, μέσα από την κορυφαία έκδοση του Range Rover Sport. Το SV έρχεται με ορμή 635 ίππων και διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα, που προέρχεται από τη BMW M5!
Το Range Rover Sport SV δείχνει με μιας τις προσθέσεις του, εμπνέοντας επιθετικότητα και δυναμισμό εμφανισιακά. Ο σπορ προφυλακτήρας μπροστά, ο διακριτικός διαχύτης και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω, οι ποδιές και φυσικά οι 23άρες ζάντες δίνουν στο SV την εμφάνιση που αρμόζει, σε ένα από τα ισχυρότερα SUVs της αγοράς. Η μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης κατά 10,25 χλστ., που μειώνει αναλόγως το κενό μεταξύ τροχού και φτερού, μαζί με τις 6πίστονες δαγκάνες των φρένων ολοκληρώνουν ιδανικά το οπτικό αποτέλεσμα.
Για καλύτερο look και ακόμα καλύτερη αίσθηση, αλλά και ακρίβεια, στο τιμόνι η βρετανική εταιρία προσφέρει μέχρι ανθρακονημάτινες ζάντες! Μια επιλογή που εξοικονομεί 36,5 κιλά από τη μη αναρτώμενη μάζα (και το συνολικό βάρος), συνοδευόμενη από το έξτρα στοιχείο των κεραμικών δισκόφρενων (άλλα 34 κιλά μείον). Αυτά τα δυο χαρακτηριστικά, μαζί με το στάνταρ ανθρακονημάτινο καπό, μειώνουν το ολικό απόβαρο κατά 76 κιλά. Και πάλι, βέβαια, το Range Rover Sport SV μόνο ελαφρύ δεν μπορείς να το αποκαλέσεις, καθότι φτάνει στα 2.485 κιλά (2.560 στάνταρ) – χώρια που είναι 272 κιλά βαρύτερο από την ανταγωνιστική Porsche Cayenne Turbo GT.
Οι ιδιαίτερες παροχές συνεχίζουν στον εξοπλισμό της καμπίνας, η οποία γίνεται η πρώτη σε αυτοκίνητο παραγωγής με «μουσικοχορευτικά» καθίσματα. Τα Body and Soul Seat (BASS, όπως «μπάσα») αναλύουν τις μουσικές που παίζει το ηχοσύστημα Meridian, που με τη σειρά του αποτελείται από 29 ηχεία και έχει ισχύ 1.430 Watt, και δημιουργούν δονήσεις παρόμοιες με το ρυθμό των κομματιών! Η πρωτότυπη αυτή τεχνολογία συνοδεύεται και από 6 ειδικά συντεθειμένες μελωδίες, που βοηθούν τον οδηγό είτε να χαλαρώνει είτε να είναι σε επαγρύπνηση, πάντα με τα καθίσματα να χορεύουν στο ρυθμό.
Κάτω από το καπό, ωστόσο, το ενδιαφέρον είναι πολύ πιο έντονο. Οι μηχανικοί της Land Rover πήραν τον 4.4 V8 twinturbo της BMW M5 και τον έβαλαν στο μηχανοστάσιο, με ισχύ 635 ίππων και 750 Nm – ακριβώς ίδια νούμερα με της M5 CS! Στο πρόγραμμα Dynamic Launch Mode (launch control δηλαδή) η ροπή παίρνει ένα boost 50 Nm, επιτρέποντας στο SV να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,6 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 290 χλμ./ώρα. Το ταχύτερο Range Rover δεν είναι μόνο γκάζι στην ευθεία, καθώς η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport All Season 4 (285/40 R23 μπροστά – 305/35 R23 πίσω), μαζί με το SV Mode (χαμηλώνει άλλα 15 χλστ. την απόσταση από το έδαφος), δίνουν στο SV τη δυνατότητα για πλευρική επιτάχυνση 1,1 G! To SV Mode βελτιώνει επίσης την απόκριση σε γκάζι-τιμόνι, μειώνοντας ταυτόχρονα το χρόνο των αλλαγών στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο.