Αυτό είναι το Polestar 3, μια πλήρως ηλεκτρική εναλλακτική στα παραδοσιακά πολυτελή SUV (βλέπε Porsche Cayenne), γεμάτο τεχνολογία και συστήματα ασφαλείας, που φτάνουν να παίρνουν κίνηση μέχρι και από 517 ίππους.
Εμφανισιακά χαρακτηρίζεται από την επιβλητική όψη και τις επιρροές που αντλεί από τα Polestar 1 και 2. Tα φανάρια «Σφυρί του Θορ» κυριαρχούν στο εμπρός μέρος, όπου ενώνονται μέσω μιας αεροτομής στη μάσκα. Η έντονη κλίση της οροφής χαρίζει οπτική κουπέ, αλλά κυρίως φροντίζει για το χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0,29, ο οποίος επιτυγχάνεται παρά την παρουσία θηριωδών ζαντών 21 ή 22 ιντσών. Στο πίσω μέρος δεσπόζουν οι φαρδιοί ώμοι και τα ενιαία φωτιστικά σώματα, που δίνουν ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση πλάτους. To 3 είναι ούτως ή άλλως το μεγαλύτερο μοντέλο της Polestar, κάτι που αποτυπώνεται στα 4.900 χλστ. μήκους, τα 2.120 χλστ. πλάτους (μαζί με τους καθρέπτες) και τα σχεδόν 3 μέτρα μεταξονίου (2.985 χλστ.), τη στιγμή που το ύψος οριοθετείται στα 1.614 χλστ. (1.627 χλστ. εκτός Ευρώπης).
Το εσωτερικό είναι προικισμένο με βιώσιμα υλικά και ατελείωτη ψηφιακότητα, που αποτυπώνεται πρωτίστως στη μεγάλη κεντρική οθόνη των 14,5 ιντσών, στο κέντρο του ταμπλό. Οθόνη, δε, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Google. Πίσω από αυτή αναλαμβάνουν υπολογιστές Snapdragon, ενώ ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει πανοραμική οροφή και αναδιπλούμενες χειρολαβές θυρών, πόρτες με μαλακό κλείσιμο, head-up display, ηχοσύστημα Bowers & Wilkins 25 ηχείων και σύστημα Pilot Assist ημιαυτόνομης οδήγησης. Το 3άρι είναι το πρώτο μοντέλο της Polestar με μονάδα NVIDIA DRIVE για τον έλεγχο των επικουρικών συστημάτων. Και το σουηδικό crossover έχει μια πλειάδα από δαύτα.
Ακόμα και η βασική έκδοση διαθέτει 5 μονάδες ραντάρ, 5 εξωτερικές κάμερες και 12 εξωτερικούς αισθητήρες υπερήχων, που σαρώνουν διαρκώς το χώρο πέριξ του αυτοκινήτου και προετοιμάζουν όλα τα συστήματα για δράση, πριν καν συμβεί κάτι. Αναλόγως ρυθμίζεται και η αερανάρτηση, που ενεργεί προληπτικά και όχι αντιδραστικά στις απαιτήσεις του οδοστρώματος, βελτιώνοντας τόσο την άνεση όσο και το κράτημα. Το πακέτο Pilot εξοπλίζεται με τεχνολογία LiDAR, όπου 3 επιπλέον κάμερες 4 αισθητήρες υπερήχων, ενώ καινοτομία για το σύνολο της αυτοκίνησης συνιστά το εσωτερικό ραντάρ. Αν ξεχαστεί παιδί ή κατοικίδιο στην καμπίνα του 3, το αυτοκίνητο ενεργοποιεί αυτόματα τον κλιματισμό και ρυθμίζει κατάλληλα τη θερμοκρασία, συναρτήσει της εξωτερικής, για να αποτρέψει θερμοπληξία ή υποθερμία!
Η κίνηση του Polestar 3 είναι υπόθεση 2 ηλεκτροκινητήρων, με απόδοση 489 ίππων και 840 Nm, που τροφοδοτούν τους πίσω τροχούς και καλούνται να επιταχύνουν 2.200 κιλά, τα οποία ωστόσο είναι κατανεμημένα ακριβώς στο 50:50. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 5,0 δλ., όμως με το προαιρετικό Power Pack η απόδοση ανεβαίνει στα 510 άλογα και 910 Nm, κατεβάζοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 4,7 δλ. (τελική περιοριζόμενη στα 210 χλμ./ώρα). Πέρα από το άψογα ζυγισμένο σασί και την αερανάρτηση, το 3 διαθέτει και torque vectoring για τη βέλτιστη κατανομή της ροπής μεταξύ των τροχών.
Η μπαταρία των 111 kWh (107 kWh αξιοποιήσιμα) μπορεί να φορτίσει σε παροχή έως 250 kW, φτάνοντας από το 10 στο 80% εντός 30 λεπτών και εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 610 χλμ. Οι Σουηδοί εγγυώνται την απροβλημάτιστη λειτουργία της ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες, χάρις στη στάνταρ αντλία θερμότητας (για το κρύο) και την υδρόψυξη (για τη ζέστη), με το περίβλημα της μπαταρίας να αποτελείται από κράμα αλουμινίου-χάλυβα.
Η παραγωγή του Polestar 3 θα γίνεται αρχικά στο εργοστάσιο της Volvo στην Κίνα, αλλά αργότερα θα επεκταθεί στη μονάδα της Νότιας Καρολίνα. Τα ευρωπαϊκά Polestar 3 πάντως, θα είναι σίγουρα κινεζικά και θα εκκινούν από τις 89.900 ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για τα τέλη του 2023.