Νέο plug-in υβριδικό Nissan N6 δεν κάνει ούτε 13.000 ευρώ

  • Nissan-N6-PHEV-China-3-2048×1152
  • Nissan-N6-PHEV-China-2-2048×1152
  • Nissan-N6-China-1-copy-2048×1152
  • Nissan-N6-00003-2048×1230
  • Nissan-N6-China-3-copy-2048×1153
  • Nissan-N6-00001-2048×1201
  • Nissan-N6-China-5-copy-2048×1152
  • Nissan-N6-PHEV-Interior-18-2048×1152
  • Nissan-N6-PHEV-Interior-2-2048×1152
  • Nissan-N6-PHEV-Interior-9-2048×1152
  • Nissan-N6-PHEV-Interior-5-2048×1152
  • Nissan-N6-PHEV-Interior-16-2048×1152
  • Nissan-N6-PHEV-Interior-11-2048×1152
  • Nissan-N6-PHEV-Interior-7-2048×1152
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-China-3-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-China-2-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-China-1-copy-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-00003-2048x1230-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-China-3-copy-2048x1153-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-00001-2048x1201-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-China-5-copy-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-Interior-18-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-Interior-2-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-Interior-9-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-Interior-5-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-Interior-16-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-Interior-11-2048x1152-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Nissan-N6-PHEV-Interior-7-2048x1152-1.jpg

Η Nissan περνάει δύσκολες στιγμές, αλλά δεν παύει να αποτελεί υπολογίσιμη δύναμη στο πεδίο της αυτοκίνησης. Και νέο Micra παρουσίασε εξάλλου, και νέο Leaf, τα Qashqai και X-Trail εξακολουθούν να σημειώνουν αξιοσέβαστα νούμερα πωλήσεων. Σε αυτά, έρχεται να προστεθεί μια πολύ ευχάριστη έκπληξη από την Κίνα, τοποθετούμενη στο μεσαίο φάσμα των οικογενειακών σεντάν.

Το νέο N6 αποτελεί το πιο πρόσφατο δείγμα της συνεργασίας Nissan-Dongfeng, η οποία έχει ήδη δώσει αρκετές επιτυχημένες παρουσίες στην εγχώρια αγορά. Από εμφάνιση σίγουρα «σκίζει», με το εμπρός μέρος να χαρακτηρίζεται από τη λεπτή λωρίδα LED που παίζει το ρόλο των φωτιστικών σωμάτων, το προφίλ να εμφανίζει τάσεις κουπέ και το πίσω μέρος να κεντρίζει τα βλέμματα τόσο με τη διαμόρφωση των φαναριών, όσο και του συνδυασμού πόρτας πορτμπαγκάζ-ώμων. Για λόγους που μόνο οι Κινέζοι γνωρίζουν,  το N6 αναφέρεται ως το σημερινό αντίστοιχο του Almera παρότι το μήκος φτάνει τα 4.831 χλστ (μεταξόνιο 2.815 χλστ.). Συνεπώς το N6 όχι μόνο δεν είναι μικρομεσαίο, όπως ήταν το Almera, αλλά ακόμα και για μεσαίο το λες μεγάλο.

Οι αυξημένες διαστάσεις εξασφαλίζουν κορυφαίους χώρους για 5 επιβάτες στην τεχνολογικά προηγμένη καμπίνα, η οποία χαρακτηρίζεται από τις οθόνες των 10,25 ιντσών για το ψηφιακό καντράν και των 15,6 ιντσών (14,6 ιντσών η βασική έκδοση) για το infotainment. Στην κορυφαία έκδοση ο οδηγός απολαμβάνει και το ειδικά εξελιγμένο κάθισμα AI Zero-Pressure Cloud Carpet Seat, που ενσωματώνει 49 αισθητήρες πίεσης και παρέχει ηλεκτρική ρύθμιση 14 κατευθύνσεων, υποστήριξη ποδιών και οσφυϊκής χώρας, καθώς και θέρμανση, αερισμό, ακόμη και λειτουργίες μασάζ. Επιπλέον, στα σημαντικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται η τεχνολογία κατά της ναυτίας, η αναγνώριση προσώπου για τον οδηγό, το λειτουργικό Qualcomm Snapdragon και ένα πορτμπαγκάζ της τάξης των 570 λίτρων.

Την κίνηση του N6 αναλαμβάνει ένας συνδυασμός ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου κινητήρα 1.5 λίτρων και ηλεκτρομοτέρ, με συνδυαστική ισχύ 211 ίππων και 320 Nm ροπής. Το N6 επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,8 δλ. και γενικότερα, κινείται χάρη στον ηλεκτροκινητήρα. Το θερμικό μοτέρ αναλαμβάνει ρόλο γεννήτριας, φορτίζοντας τη μπαταρία LFP των 21,1 kWh (η μεγαλύτερη στην κατηγορία για PHEV, σύμφωνα με τη Nissan) και εξασφαλίζοντας ηλεκτρική αυτονομία 180 χλμ., με τη συνολική να αγγίζει τα 1.000 χλμ. (αμφότερα νούμερα στον κινεζικό κύκλο CLTC). Όσο για την τιμή; Από 106.900 γουάν (12.916 ευρώ)

Get it on Google Play Download on the App Store