Το Ford Ranger περνά επίσημα στην υβριδική εποχή, και μάλιστα με plug-in σύνολο. Το Ranger PHEV φέρνει τον 2.3 EcoBoost στην ευρωπαϊκή του γκάμα, παντρεύοντάς τον με ηλεκτροκινητήρα και αποκτώντας «πριζωμένες» διαθέσεις.
Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από το δεύτερο πορτάκι στο πλάι της καρότσας, που φιλοξενεί την υποδοχή της φόρτισης και συνδέεται με την πρίζα. Από εκεί και πέρα, ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά δημοσιεύονται. Το μόνο που λέει η Ford είναι πως το θερμικό σκέλος αναλαμβάνει ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 2.3 λίτρων, συν ότι το Ranger PHEV διαθέτει την υψηλότερη ροπή από όλα τα Ranger. Λαμβάνοντας υπόψη πως ο κορυφαίος 3.0 V6 EcoBlue του Wildtrack παράγει 600 Nm, συμπεραίνουμε πως το plug-in hybrid θα βρίσκεται ακόμα πιο ψηλά.
Σχεδιαστικά, πέρα από το έξτρα πορτάκι πίσω από εκείνο για το ρεζερβουάρ της βενζίνης, το εξηλεκτρισμένο Ranger διακρίνεται από τις νέας σχεδίασης 18άρες ζάντες και τα σήματα «PHEV», στα πλευρικά «βράγχια». Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν έχουμε ακόμα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε νέα γραφικά σε ψηφιακό καντράν-infotainment, που θα απεικονίζουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τα προγράμματα οδήγησης κλπ.
Από άλλα χαρακτηριστικά έχουμε μόνο την ηλεκτρική αυτονομία, που ανέρχεται σε περισσότερα από 45 χιλιόμετρα. Λαμβάνοντας υπόψη πως το ελαφρύτερο και πιο αεροδυναμικό Kuga PHEV, με τη μπαταρία των 14,4 kWh και τον ηλεκτροκινητήρα των 131 ίππων, κυμαίνεται σε 57-65 χλμ. μεικτού κύκλου, μπορούμε να υποθέσουμε πως ο ίδιος συνδυασμός κρύβεται πίσω από το Ranger PHEV. Ο 2.3 EcoBoost πάντως, που προσφέρεται με το pick up σε άλλες αγορές, μετράει 270 ίππους και 420 Nm. Το «Μπλε Οβάλ» αναφέρει πως η μέγιστη ελκτική δυνατότητα παραμένει στα ίδια επίπεδα με τα θερμικά Ranger, ήτοι 3.500 κιλά.
Σημαντική προσθήκη στον εξοπλισμό είναι το σύστημα Pro Power Onboard, με πολλαπλές πρίζες στην πίσω πόρτα και στο εσωτερικό της καμπίνας. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι η μπαταρία του PHEV μπορεί να τροφοδοτήσει «εργαλεία και συσκευές σε εργοτάξιο ή απομακρυσμένο κάμπινγκ», καθιστώντας ουσιαστικά απαρχαιωμένες τις γεννήτριες.
Η παραγωγή του Ranger PHEV θα ξεκινήσει στο τέλος του 2024, με τις πωλήσεις να ξεκινούν το 2025.