H Mazda Αυστραλίας ανανεώνει το αγροτικό της, συνδυάζοντας περισσότερη σκληράδα και αυξημένη αεροδυναμική απόδοση. Το νέο BT-50 διακρίνεται για τη σχεδίασή του, η οποία συνοδεύεται από εμπλουτισμένη γκάμα συστημάτων ασφαλείας και τεχνολογίας.
Σχεδιαστικά το φρεσκαρισμένο BT-50 αποκτά νέα LED φωτιστικά σώματα και μάσκα, ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και μεγαλύτερο σήμα, ενώ μικρές πινελιές διαφοροποίησης συναντάμε στην καρότσα και τα πίσω φανάρια. Ένα από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που βρίσκουμε σε μοντέλο της κατηγορίας, όχι μόνο στο νέο BT-50, αφορά τα αεροδυναμικά πτερύγια («κουρτίνες» τα αποκαλεί η Mazda) στις εισαγωγές του προφυλακτήρα και τη μάσκα, που -σύμφωνα με τους Αυστραλούς- μειώνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας και βελτιώνει την κατανάλωση. Στοιχεία, ωστόσο, δεν αναφέρονται για κανένα από τα δύο. Προφανώς, από τη στιγμή που μιλάμε για facelift, δεν λείπουν τα νέα χρώματα (Red Earth Metallic πρώτο και καλύτερο) και οι διαφορετικές ζάντες.
Στο εσωτερικό το μεγάλο νέο αφορά την προσθήκη ψηφιακού πίνακα οργάνων, που έρχεται να πλαισιώσει την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων. Ο συνδυασμός δερμάτινων και suede επενδύσεων απαντάται στις πλούσιες εκδόσεις, ωστόσο όλες έχουν στάνταρ τις λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto, μαζί με ασύρματη φόρτιση smartphone και θύρες USB-C. Από συστήματα ασφαλείας τώρα, έχουμε έλεγχο κυκλοφορίας και αυτόματο φρενάρισμα κατά την όπισθεν (Rear Cross Traffic Brake), ενεργό cruise control με αναγνώριση σήμανσης, αναγνώριση πεζών και ποδηλατών στο αυτόματο φρενάρισμα και πολλά ακόμα.
Κάτω από το καπό συναντάμε τη μοναδική επιλογή του BT-50 αυστραλιανών προδιαγραφών, που ταυτόχρονα είναι και η ισχυρότερη. Ο 3.0λιτρος ντίζελ των 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. συνεργάζεται αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης, 6άρι αυτόματο κιβώτιο και προσφέρεται επίσης αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη διάταξη.