Μετά τα 3008 και E-3008, η Peugeot παρουσιάζει τη μεγαλύτερη επιλογή στην SUV γκάμα της. Το νέο 5008, αλλά κυρίως το E-5008, έρχονται να βάλουν πολλαπλά διλήμματα σε όσους ενδιαφέρονται για μοντέλο της κατηγορίας, καθώς ειδικά το ηλεκτρικό προσφέρουν χαρακτηριστικά που δεν βρίσκεις αλλού.
Εμφανισιακά το «λιονταρίσιο» look συνεχίζει να μαγνητίζει τα βλέμματα μπροστά, όπου τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα πλαισιώνονται από δυο ευμεγέθεις «νυχιές» LED από κάτω, πέριξ της κυψελοειδούς (και εννοείται κλειστής) μάσκας. Σε σχέση με άλλα Peugeot παρατηρούμε ότι τα LED ημέρας τοποθετούνται σημαντικά ψηλότερα, αφήνοντας τον προφυλακτήρα να διαμορφωθεί ελεύθερα και δεδομένα πιο δυναμικά. Στο E-5008 GT είναι στάνταρ η τεχνολογία Pixel LED και οι 20άρες ζάντες (19 ίντσες στάνταρ), με το νέο σήμα της Peugeot να κυριαρχεί στο κέντρο.
Αυτό που επίσης κυριαρχεί είναι το παράστημα του αυτοκινήτου, με τα 4,79 μέτρα του μήκους και τα 2,9 μέτρα μεταξονίου (1,89 μέτρα το πλάτος, 1,69 μ. το ύψος) αφενός να αναβαθμίζουν συνολικά την παρουσία σε σχέση με το απερχόμενο 5008, αφετέρου να διαχωρίζουν αισθητά την εμφάνιση και την τοποθέτησή του σε σχέση με το 3008. Οι πληθωρικές διαστάσεις είναι υπεύθυνες για ένα προσόν που όμοιό του δεν βρίσκουμε σε EV του συγκεκριμένου segment: την προσφορά από τη βασική κιόλας έκδοση 7 θέσεων! Το E-5008 είναι το μοναδικό 7θέσιο της κατηγορίας και ένα από τα ελάχιστα ηλεκτρικά γενικά με στάνταρ αυτή την επιλογή, προσφέροντας παράλληλα ένα χώρο αποσκευών έως 1.815 λίτρων με όλα τα καθίσματα αναδιπλωμένα (748 λίτρα 5θέσιο, 259 7θέσιο).
Η καμπίνα των επιβατών δεν θα μπορούσε να μη διακρίνεται για την τεχνολογία, όπως αυτή εκφράζεται από την τεράστια ενιαία οθόνη των 21 ιντσών για το i-Cockpit και το σύστημα πολυμέσων. Μια μικρότερη οθόνη κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς αναλαμβάνει την ευκολότερη περιήγηση σε σημαντικές λειτουργίες, όπως το ηχοσύστημα, τον κλιματισμό και το navigation, ενώ οι ανακυκλωμένες και ανακυκλώσιμες επενδύσεις συνθέτουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και των καθισμάτων.
Την κίνηση του E-3008 υποστηρίζουν τρεις εκδόσεις ισχύος, δυο μια μονό και η κορυφαία με δυο ηλεκτροκινητήρες. Η βασική έκδοση αξιοποιεί ένα μοτέρ 214 ίππων/345 Nm και μπαταρία 73 kWh, φτάνοντας μέχρι τα 500 χλμ. με μια φόρτιση. Η επόμενη ανεβαίνει στα 231 άλογα (ίδια η ροπή), ωστόσο κυριότερα αποκτά τη μεγαλύτερη συστοιχία των 98 kWh και αυτονομία έως 660 χλμ. Στην κορυφή συναντάμε το E-5008 Electric 320, που προσθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων πίσω και διαμορφώνει τη συνολική απόδοση στους 320 ίππους, ενώ εδώ η μπαταρία των 98 kWh εξασφαλίζει ως 500 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων. Με τη χρήση ταχυφορτιστή όλα τα E-5008 παίρνουν 100 χλμ. σε 10 λεπτά, όπως παράλληλα γεμίζουν από 20 στο 80% εντός μισής ώρας.
Στις θερμικές επιλογές τώρα, το 5008 προσφέρεται με τον ήπια υβριδικό 1.2 τρικύλινδρο τούρμπο των 136 ίππων, στη συνέχεια με το full hybrid σύνολο του Hybrid 136 e-DCS6 και το 2025 θα λανσαριστεί το plug-in υβριδικό 195 e-DCS7.