Το 2008 αποτελεί ένα από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της Peugeot, όντας σταθερά στο πανευρωπαϊκό top 5 των πωλήσεων της κατηγορίας. Για να μείνει επίκαιρη η 2η γενιά του, χρειαζόταν ένα facelift. Αυτό φρόντισαν να κάνουν οι Γάλλοι, ενισχύοντας παράλληλα και μηχανικά το B-SUV τους τόσο στις θερμικές, όσο και την ηλεκτρική του εκδοχή.
Το φρεσκαρισμένο 2008 κάνει αισθητή την παρουσία του με διακριτικές αλλαγές, που επικεντρώνονται περισσότερο στο εμπρός μέρος. Εκεί που συναντάμε νέα και φαρδύτερη μάσκα, το νέο σήμα της εταιρίας να δεσπόζει στο κέντρο της, ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέα LED ημέρας, που πλέον είναι τρεις «νυχιές» ανά πλευρά προφυλακτήρα (αντί για τους μονούς «χαυλιόδοντες»). Πίσω οι μόνες αλλαγές αφορούν τα αλλαγμένα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων, το «Peugeot» ανάμεσά τους και την λίγο μεγαλύτερη αεροτομή, που δίνουν πιο τονισμένο και δυναμικό look στα μετόπισθεν του γαλλικού crossover.
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσε να μη συνεχίζει το i-Cockpit, που φτάνει τις 10 ίντσες για το ψηφιακό καντράν και φιλοξενεί καλύτερα γραφικά (3D στις εκδόσεις Allure και GT). Καλύτερα γραφικά και λειτουργίες διαθέτει και η οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, ενώ παράλληλα αναφέρονται ποιοτικότερα υλικά και ακόμα πιο προσεγμένες επενδύσεις.
Πιο εκτεταμένες οι παρεμβάσεις των μηχανικών κάτω από το αμάξωμα, και ιδίως στο ηλεκτρικό e-2008. Εκεί συναντάμε πλέον τη μεγαλύτερη μπαταρία των 54 kWh (από 50 kWh) που πρωτοείδαμε στο e-308, με την ευεργετική της δράση στην αυτονομία. Από τα 345 χλμ. του απερχόμενου e-2008, το νέο ξεπερνά τα 400 χλμ. και φτάνει μέχρι τα 406 χλμ. με μια φόρτιση, η οποία για το 0-80% διαρκεί μόλις 30 λεπτά χρησιμοποιώντας ταχυφορτιστή 100 kW. H πλήρης φόρτιση σε οικιακή παροχή 7,4 kW διαρκεί 7,5 ώρες, ωστόσο η Peugeot προσφέρει προαιρετικά τριφασικό φορτιστή 11 kW για συντομότερα διαστήματα. Το ηλεκτρικό 2008 επωφελείται και νέου μοτέρ, που αποδίδει 156 ίππους (+20 άλογα συγκριτικά με πριν) και 270 Nm (+10 Nm), δίχως ακόμα να ανακοινώνουν επιδόσεις οι Γάλλοι.
Όσοι επιμένουν θερμικά, μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των δυο εκδόσεων του 1.2 PureTech και του ντίζελ 1.5 Blue HDi, ενώ στις αρχές του επόμενου έτους θα προστεθεί ένα νέο υβριδικό σύνολο. Ο τρικύλινδρος τούρμπο των 1.2 λίτρων συνεχίζει στα 100 και 130 άλογα, με την πρώτη εκδοχή να συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τη δεύτερη τόσο με αυτό, όσο και 8άρι αυτόματο. Ο Blue HDi των 130 ίππων συνεργάζεται μόνο με το αυτόματο EAT8, ωστόσο το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το νέο σύστημα κίνησης 48V Hybrid, που αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech 136 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, ο οποίος ενσωματώνεται στο επίσης νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το υβριδικό σύνολο προσφέρει περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές και μειώνει την κατανάλωση έως 15% σε μεικτές συνθήκες, ωστόσο στην πόλη η εξοικονόμηση μπορεί να φτάσει μέχρι το 50%. Το 2008 48V Hybrid μπορεί να κινηθεί μόνο με το ρεύμα έως και για το 50% των διαδρομών εντός αστικού ιστού, ρίχνοντας κατακόρυφα τις απαιτήσεις σε καύσιμο.