Η Nissan αναβαθμίζει το compact crossover Kicks, προσφέροντας περισσότερη ισχύ στο υβριδικό σύστημα e-Power και βελτιώνοντας τα επίπεδα στάθμης θορύβου, στην καμπίνα.
Το ανανεωμένο Kicks είναι σε μεγάλο βαθμό το ίδιο με το facelifted μοντέλο που παρουσιάστηκε στα μέσα του 2020, όχι μόνο στην Ιαπωνία αλλά και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μικρές μικρές αλλαγές έγιναν στην καμπίνα, συμπεριλαμβανομένων νέων επενδύσεων στην κεντρική κονσόλα και το λεβιέ ταχυτήτων ταχυτήτων, αλλά και επέκταση των επιλογών διχρωμίας σε όλες τις εκδόσεις.
Η ουσία του ανανεωμένου Kicks εντοπίζεται στο σύστημα e-Power, που εμφανίζει 5% περισσότερη ιπποδύναμη και 7% περισσότερη ροπή από την πρώτη γενιά του υβριδικού συνόλου. Το Kicks e-Power χρησιμοποιεί έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων, με απόδοση 80 ίππων και 103 Nm, ως γεννήτρια για τον ηλεκτροκινητήρα. Μέχρι πρότινος, το ηλεκτρικό μοτέρ απέδιδε 127 ίππους και 260 Nm ροπής. Πλεόν, όμως, η ισχύς φτάνει τους 134 ίππους και τα 280 Nm, εκμεταλλευόμενο τη μεγαλύτερη μπαταρία των 2,06 kWh και κατεβάζοντας έως 6,4% την κατανάλωση, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Οι Ιάπωνες αναφέρουν πως έχει βελτιωθεί η ησυχία στην καμπίνα, μέσω της μείωσης των συντονισμών του βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση και τη λειτουργία του σε χαμηλές ταχύτητες – μείωση που επετεύχθη χρησιμοποιώντας αναθεωρημένη ECU και διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης. Αναθεωρημένο είναι και το e-Pedal Step, που επιτρέπει την οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού (χρησιμοποιώντας την ανάκτηση ενέργειας) και πλέον συνοδεύεται από ομαλότερη επιβράδυνση στο άφημά του. Νέα προσθήκη, τέλος, συνιστά η τετρακίνητη έκδοση Kicks e-Power 4WD.
Το μικρό Nissan ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 2.798.400 γεν (19.770 ευρώ) για το δικίνητο και από τα 3.281.300 γεν (23.180 ευρώ) για το 4WD.