Το νέο MG ZS Max Hybrid+ παρουσιάστηκε και επίσημα, τραβώντας όλα τα βλέμματα με τη δυναμική του σχεδίαση και τις αιχμηρές γραμμές, που υποστηρίζονται ιδανικά από έναν πανίσχυρο και βραβευμένο κινητήρα.
Το νέο ZS αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο ως υβριδικό, κάτι που σημαίνει ότι οι 18άρες ζάντες και οι επιθετικοί προφυλακτήρες είναι στάνταρ. Στο κομψό και δυναμικό συνάμα εμπρός τμήμα του ξεχωρίζουν η πολύ πλατιά μάσκα, οι αεραγωγοί στα πλαϊνά του ανάγλυφου προφυλακτήρα και τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα που ενώνονται με ένα μαύρο διακοσμητικό πλαίσιο. Τα φουσκωμένα φτερά και τα έντονα νεύρα ενισχύουν το «αθλητικό» του προφίλ, ενώ πίσω τα μοντέρνα LED φώτα και οι διπλές απολήξεις των εξατμίσεων χαμηλά στον προφυλακτήρα έλκουν το μάτι. Η MG δεν αναφέρει διαστάσεις, αλλά λογικά δεν απέχει από τα 4,3 μέτρα του απερχόμενου.
Κάτι που αποτυπώνεται στο χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι παραπλήσιος (443 λίτρα/-5 σχέση με πριν, 1.457 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα/+87 λίτρα). Πολύ εκτενέστερες οι αλλαγές στο διάκοσμο, αντίθετα, που πλέον γίνεται πιο ψηφιακός χάρη στο ψηφιακό καντράν των 7 ιντσών και τη νέα οθόνη αφής των 12,3 ιντσών, με στάνταρ το σύστημα πλοήγησης. Ανασχεδιασμένο εμφανίζεται συνολικά το ταμπλό, όπου χρησιμοποιούνται ακόμα καλύτερα υλικά και νέοι αεραγωγοί για τον κλιματισμό, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και εκείνα της συνδεσιμότητας (Apple CarPlay, Android Auto, τα πάντα). Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, διαθέτοντας μέχρι περιμετρική κάμερα 360 μοιρών και είσοδο χωρίς κλειδί.
Την κίνηση του νέου ZS αναλαμβάνει το υβριδικό σύνολο του MG3 Hybrid+, που πριν λίγες μέρες βραβεύτηκε ως το προσιτό υβριδικό της χρονιάς από το βρετανικό Auto Express. Ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.500άρης βενζινοκινητήρας κύκλου Atkinson και απόδοσης 102 ίππων/128 Nm ροπής, συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων/250 Nm και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh, για μια συνδυαστική ισχύ που ανέρχεται στα 196 άλογα και 343 Nm. Δύναμη που επιταχύνει τα 1.410 κιλά του ZS Max Hybrid+ στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8,7 δλ., εκπέμποντας κατά μέσο όρο 115 γρ. CO2/χλμ. και καταναλώνοντας 4,2 λίτρα/100 χλμ. Παράλληλα, στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες ως 100 χλμ./ώρα δίχως να κάψει σταγόνα βενζίνης.
Το ολοκαίνουργιο MG ZS Max HYBRID+ θα παρουσιαστεί στην Έκθεση της Αθήνας “AUTO ATHINA”, από τις 5 έως τις 13 Οκτωβρίου 2024, ενώ θα είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις MG σε όλη την Ελλάδα τον Οκτώβριο του 2024.