Η Mazda παρουσίασε την υβριδική εκδοχή του νέου 2 που, όπως όλες οι εκδόσεις, βασίζεται εξ ολοκλήρου στο αντίστοιχο Toyota Yaris.
Οι διαφορές μεταξύ των δυο μοντέλων πραγματικά περιορίζονται μόνο στα διαφορετικά σήματα, καθώς 2 και Yaris είναι πανομοιότυπα εμφανισιακά. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν πως το σουπερμίνι της Mazda πατάει σε ζάντες άλλου σχεδίου από αυτές του Toyota, όμως πέραν αυτών και των εμβλημάτων σε καπό/πορτμπαγκάζ, ουδεμία διαφορά.
Μια από τα ίδια στην καμπίνα των επιβατών. Αν κρύψεις το σήμα στο τιμόνι, κάλλιστα αισθάνεσαι μέσα στο Yaris. Η οθόνη αφής των 8 ιντσών (10 στις πλουσιότερες εκδόσεις) κεντρίζει το βλέμμα, ενώ ο χώρος αποσκευών των 286 λίτρων προσφέρει μια από τις καλύτερες τιμές της κατηγορίας για υβριδικό αυτοκίνητο.
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε το γνώριμο σύνολο Hybrid Dynamic Force, που απαρτίζεται από 3κύλινδρο 12βάλβιδο VVT–i μοτέρ των 1.5 λίτρων, με απόδοση 92 ίππων και 120 Nm, και έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων και 207 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 116 άλογα και επικουρείται μιας μπαταρίας ιόντων λιθίου 177,6V, η οποία με τη σειρά της χαίρει της αρωγής ανάκτησης ενέργειας, με το κιβώτιο e-CVT να αναλαμβάνει την τροφοδότηση των εμπρός τροχών. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά εμφανίζονται εξίσου πανομοιότυπα με του Yaris, καθώς το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,7 δλ., η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 175 χλμ./ώρα και η μέση κατανάλωση σε 4,0 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων, τέλος, κυμαίνονται από 87 έως 93 γρ. CO2/χλμ., αναλόγως τροχών.