Το LS είναι το μοντέλο που σύστησε την Lexus στο παγκόσμιο κοινό, την κατέστησε επιτυχημένη και της επιτρέπει να ανταγωνίζεται ευθέως τον -γερμανικό ως επί το πλείστον- ανταγωνισμό επί 31 συναπτά έτη. Από το 1989 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά, έχουν πουληθεί περισσότερα από 870.000 κομμάτια. Σήμερα οι Ιάπωνες παρουσιάζουν την ανανεωμένη εκδοχή της 5ης γενιάς.
Η ναυαρχίδα της Lexus υιοθετεί την σχεδιαστική γλώσσα που είδαμε στο νέο IS, όπου δεσπόζει η «τρισδιάστατη και πολυεδρική» μάσκα. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω είναι ανασχεδιασμένα, ωστόσο αυτό που κεντρίζει τα περισσότερα βλέμματα -πέραν της μάσκας- είναι το νέο χρώμα Gin-ei Luster. Συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του χρωμίου, χωρίς το κιτς αποτέλεσμα αυτού, αγκαλιάζοντας -σύμφωνα με τους Ιάπωνες- το αμάξωμα και αναδεικνύοντας όλες τις γραμμές του.
Διαβάστε επίσης: Πιο επιθετικό από ποτέ το νέο Lexus IS
Στο εσωτερικό δεσπόζει η νέα κεντρική οθόνη αφής των 12,3 ιντσών και η διαμόρφωση των δερμάτινων επενδύσεων, αλλά και των ηχείων στις πόρτες, που έχουν σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να θυμίζουν καναπέ και home theater! Εξυπακούεται ότι δυνατότητες συνδεσιμότητας όπως SmartDeviceLink, Apple CarPlay και Android Auto είναι στάνταρ, όπως και το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Lexus Teammate.
Σε αυτό, περιλαμβάνονται επιμέρους συστήματα που ελέγχουν την κατάσταση οδηγού, συνθηκών και αυτοκινήτου, συνδράμοντας αναλόγως. Το Advanced Drive αναλαμβάνει το βαρύ έργο της οδηγικής βοήθειας, εξετάζοντας το επίπεδο κόπωσης του ανθρώπου πίσω από το τιμόνι, την διατήρηση στη λωρίδα και της σωστής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα και όλες τις συναφείς λειτουργίες. Χειρίζεται το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι του LS χαρίζοντας χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης. Μάλιστα, ενσωματώνει πλυστικό για την κάμερα του ραντάρ, ώστε να μην μεταφέρει λάθος δεδομένα!
Το Advanced Park σαρώνει το χώρο ώστε να εντοπίσει την κατάλληλη θέση στάθμευσης και προσφέρει δυο επιλογές: είτε παρκάρει μόνο του το αυτοκίνητο, είτε καθοδηγεί βήμα-βήμα τον οδηγό στις μανούβρες, δείχνοντάς του ακόμα και το πώς/πόσο να στρίβει το τιμόνι.
Δείτε επίσης: Το ευφυές σχεδιαστικό τρικ του Lexus GS
Οι μηχανικοί της Lexus επικεντρώθηκαν στην βελτίωση του ήδη εξαιρετικού δείκτη NVH (Noise Vibration Harsness), αναθεωρώντας το λογισμικό της ενεργής ανάρτησης Adaptive Variable Suspension, μελετώντας ακόμα και την σκληρότητα της γόμας των run flat ελαστικών και τη σύσταση των βάσεων του κινητήρα, για τον περιορισμό των κραδασμών και του θορύβου. Στο ίδιο μήκος κύματος το fine tuning των συστημάτων Active Noise Control και Engine Sound Enhancement.
Διαβάστε ακόμα: 31 χρόνια Lexus: To κερδισμένο στοίχημα της Toyota
Σχετικά με τα μοτέρ, η Lexus δεν ανακοινώνει κάτι πέρα από το γεγονός πως οι διαθέσιμες εκδόσεις συνεχίζουν να είναι οι LS500 και LS500h. Λογικά δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε στην πρώτη περίπτωση έχουμε έναν twinturbo V6 3.5 λίτρων και 420 ίππων, με το υβριδικό LS500h να συνδυάζει το ίδιο μοτέρ σε ατμοσφαιρική μορφή 294 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα, φτάνοντας συνολικά τα 354 άλογα.