Η Toyota παρουσίασε την τρέχουσα γενιά Century το 2017, βάζοντάς τη στην αγορά στις αρχές του 2018. Από τότε μέχρι σήμερα, τέλη του 2025 που διανύουμε, δεν το είχε αγγίξει. Ήρθε η ώρα, όμως, για έναν εκσυγχρονισμό, καθώς οι νομοθεσίες για τα συστήματα ασφαλείας δεν αστειεύονται.
Εμφανισιακά, η ναυαρχίδα του ιαπωνικού κολοσσού διατηρεί απαράλλαχτες τις ρετρό γραμμές και τις διαστάσεις, με το μήκος να φτάνει τα 5.335 χλστ., το πλάτος τα 1.930 χλστ., το ύψος τα 1.505 χλστ. και το μεταξόνιο τα 3.090 χλστ. Αρκετά τμήματα μάλιστα, όπως το έμβλημα στη μάσκα που αναπαριστά το μυθικό φοίνικα, κατασκευάζονται στο χέρι! Την ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια συναντάμε και εντός, όπου πλέον είναι στάνταρ η οθόνη αφής 8,0 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Κυριότερα, στάνταρ είναι το πακέτο συστημάτων Toyota Safety Sense, με πρώτο και καλύτερο το αναβαθμισμένο Pre-Collision που αναγνωρίζει ταχύτερα πεζούς, δικυκλιστές, τυφλά σημεία και διασταυρώσεις, επεμβαίνοντας πλέον και στο τιμόνι (πέρα από τα φρένα) για να αποτρέψει τη σύγκρουση.

Από πλευράς ανέσεων τώρα, ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι οι δύο πίσω επιβάτες απολαμβάνουν αυτοκρατορικές ανέσεις, αφού τα καθίσματα μοιάζουν περισσότερο με πολυθρόνες. Εκτός από την επιλογή δέρματος υπάρχει και η επιλογή βαμβακερού υφάσματος, αντί συνθετικών ινών που χρησιμοποιούνται στα περισσότερα αυτοκίνητα. Οι πίσω φιλοξενούμενοι έχουν στη διάθεσή τους μια αναδυόμενη οθόνη 11,6 ιντσών στο τούνελ της μετάδοσης, μια οθόνη 7 ιντσών στο υποβραχιόνιο, μασάζ, μέχρι και σαμπανιέρα. Παράλληλα, την υψηλή άνεση ενισχύει με την σειρά της και η αερανάρτηση.
Την κίνηση του βάρους 2 τόνων αμαξώματος αναλαμβάνει το υβριδικό σύστημα κίνησης του Lexus LS 600h, αποτελούμενο από ατμοσφαιρικό V8 5.0 λίτρων απόδοσης 381 ίππων και 510 Nm ροπής, ηλεκτροκινητήρα 224 ίππων και 300 Nm και μια μπαταρία νικελίου μετάλλου υβριδίου. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 431 ίππους, περνώντας στον πίσω άξονα μέσω κιβωτίου eCVT, ενώ η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 7,3 λίτρα/100 χλμ. Οι τιμές τώρα, ξεκινούν στην Ιαπωνία από τα 23 εκατ. γεν (128.300 ευρώ) και το καθιστούν σχεδόν 3 εκατ. γεν (16.360 ευρώ) ακριβότερο από το απερχόμενο Century.



































































