Το Trailblazer που ξέρουμε εδώ, είναι το τεράστιο SUV με τους βενζινοφάγους κινητήρες των 4.2 (εξακύλινδρος εν σειρά) και 6.0 (V8) λίτρων. Στην τελευταία του γενιά, ωστόσο, η Chevrolet μας κάνει να ξεχάσουμε ό,τι ξέραμε, έχοντας μετατρέψει το αυτοκίνητο σε compact crossover.
Η τρίτη γενιά Trailblazer παρουσιάστηκε το 2019, ξεχωρίζοντας για τη δυναμική εμφάνιση, τις συμπαγείς διαστάσεις (4,4 μέτρα μήκος) και τα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ των 1.2 & 1.3 λίτρων. Όλα συνεχίζουν κανονικά με την προ ολίγων ημερών ανανέωση, ενσωματώνοντας πλέον πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα και επιθετικό προφίλ στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ο οποίος φιλοξενεί και μια πληθωρική μπάρα χρωμίου για τη μάσκα. Οι εκδόσεις LS, LT, Activ και RS διαχωρίζονται από τις λεπτομέρειες του αμαξώματος και τις ζάντες, με την Activ να είναι η πιο «χωμάτινη» και η RS η πιο σπορ (μόνο εδώ στάνταρ οι 19άρες ζάντες).
Στο εσωτερικό συναντάμε εντελώς διαφορετική και αναβαθμισμένη εικόνα, με πιο ποιοτικά υλικά και μια νέα οθόνη αφής 11 ιντσών να αντικαθιστά την προηγούμενη 7άρα, έχοντας δίπλα της τον επίσης αναθεωρημένο ψηφιακό πίνακα οργάνων (8,0 ιντσών πλέον από 4,2) σε παράταξη. Τα τριγωνικά σχήματα και οι γωνίες κυριαρχούν στο ταμπλό, την ώρα που η Chevrolet ανακοινώνει χώρο αποσκευών έως 1.540 λίτρα (με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).
Τα κινητήρια σύνολα παραμένουν απαράλλαχτα. Ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος των 1.2 λίτρων αποδίδει 137 ίππους και 220 Nm, ενώ ο κορυφαίος τρικύλινδρος 1.3 τούρμπο βρίσκεται στα 155 άλογα και 236 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου CVT, ενώ για τις τετρακίνητες εκδόσεις αναλαμβάνει ένα 9αρι αυτόματο. Οι τιμές, τέλος, ξεκινούν από τις 23.295 δολάρια (21.656 ευρώ) για το βασικό δικίνητο 1.2 Turbo LS.