Πολυτελή Hyundai δεν είναι μόνο τα Genesis. Η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει λιμουζίνα στις τάξεις της, με το δικό της μάλιστα σήμα στο καπό. Μιλάμε φυσικά για τη ναυαρχίδα Grandeur (ή Azera σε κάποιες αγορές), που παράγεται αδιαλείπτως από το 1986 και μπήκε στην 7η γενιά της, με έναν συνδυασμό φουτουριστικής εμφάνισης και αυτοκρατορικού εξοπλισμού.
Το Grandeur MK7 παρουσιάζεται ριζικά αλλαγμένο σε σχέση με τον προκάτοχο, ενστερνιζόμενο πολλά στοιχεία από τις φουτουριστικές γραμμές του MPV Staria. Στο εμπρός μέρος κερδίζει όλα τα βλέμματα η ενιαία διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων, που αποτελούνται από μια λωρίδα LED. Ίδια διαρρύθμιση συναντάμε και στο πίσω μέρος, που δανείζεται το σχήμα από το Ioniq 6 και συνιστά ένα από τα πιο ιδιαίτερα σε καινούργιο αυτοκίνητο. Στον εμπρός προφυλακτήρα κυριαρχεί η κυψελοειδής εισαγωγή, ενώ το προφίλ κυριαρχείται από τις μεγάλες ζάντες (19-22 ίντσες ), τις πτυσσόμενες χειρολαβές και την ιδιόμορφη διαμόρφωση τρίτης κολόνας-παραθύρου.
Με μήκος 5.035 χλστ. το Grandeur τοποθετείται στην κορυφή των Hyundai παγκοσμίως, ξεπερνώντας κατά 39 χλστ. το Palisade και κατά 250 χλστ. το Santa Fe, την ώρα που η διαφορά σε σχέση με το Sonata φτάνει τα 135 χλστ. H κορεατική ναυαρχίδα τυπικά τοποθετείται στην κατηγορία των μεγαλομεσαίων, ούσα λίγο μεγαλύτερη από τις BMW Σειρά 5 (4.972 χλστ.) και Mercedes E-Class (4.940 χλστ.), ωστόσο ο εξοπλισμός και η τεχνολογία περισσότερο στο δίδυμο Σειρά 7 – S-Class παραπέμπει.
Το Grandeur, καταρχάς, καλωσορίζει τον οδηγό του με ένα οπτικό «σόου» από τα φωτιστικά σώματα, που συνεχίζεται από τις τρεις οθόνες μόλις μπει στο εσωτερικό. Η είσοδος στο αυτοκίνητο μπορεί να γίνει μέσω smartphone, ενώ με τον ίδιο τρόπο έρχεται η πιο εντυπωσιακή εφαρμογή όλων: το αυτόματο παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα. Μέσω του συστήματος Remote Smart Parking Assist, η κορεατική ναυαρχίδα μπορεί να πραγματοποιεί μόνη της μανούβρες σε στενά σημεία, δίχως να χρειάζεται καν τη συνδρομή του οδηγού από το τιμόνι. Μέσω smartphone γίνονται όλα, ενώ γίνεται να «φωνάξεις» το αυτοκίνητο για να σε παραλάβει, για συγκεκριμένες αποστάσεις βέβαια και σε προαποφασισμένα σημεία.
Τρεις κινητήρες αναλαμβάνουν την κίνηση του Grandeur, με τον βασικό να είναι ο ατμοσφαιρικός τετρακύλινρος 2.5 GDI των 198 ίππων, στη συνέχεια να συναντάμε τον υβριδικό τετρακύλινδρο 1.600άρη υβριδικό T-GDI των 230 ίππων, και την κορυφή να ανήκει στον V6 3.5 GDI των 300 ίππων. Όλοι τους συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, με τον V6 να συνδυάζεται και με σύστημα τετρακίνησης. Πώς πάμε από τιμές; Κρατηθείτε, με την καλή έννοια…
Το νέο Grandeur ξεκινά στην Κορέα από τα 37.580.000 γουόν, που μας κάνουν μόλις 26.921 ευρώ! Ακόμα και φουλ φορτωμένο εξοπλιστικά, με τον 3.5 V6 και τετρακίνηση, η τιμή δεν ξεπερνά το ισοδύναμο των 37.440 ευρώ (52,64 εκατ. γουόν)!