Η Ford παρουσίασε την κορυφαία έκδοση του Bronco, που ενστερνίζεται τη Raptor φιλοσοφία με 400 ίππους και ανεξάντλητες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Το Raptor δεν υπάρχει περίπτωση να το μπερδέψεις με κάποιο άλλο Bronco. Οι προσθήκες στο αμάξωμα και τα φαρδύτερα μετατρόχια έχουν αυξήσει το πλάτος κατά 25 εκατοστά, φτάνοντας πλέον τα 2.177 χλστ.! Το μήκος έχει πάρει 40 χλστ. λόγω των νέων προφυλακτήρων, εκτεινόμενο στα 4.851 χλστ., το μεταξόνιο παραμένει στα 2.949 χλστ. και το ύψος αγγίζει πια τα 2 μέτρα (1.980 χλστ.), παρουσιάζοντας +128 χλστ. μεγαλύτερο παράστημα χάρις στις αναβαθμισμένες αναρτήσεις και τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Οι φωτογραφίες με το Raptor και το Wildtrack δίπλα δίπλα είναι απλά αποκαλυπτικές.
Η εμφάνιση ενισχύεται από το νέο καπό με τους αεραγωγούς και τους 17άρηδες τροχούς, που περιβάλλονται από 37ίντσα χωμάτινα ελαστικά της BFGoodrich. Σύμφωνα με τη Ford Performance, αυτά τα λάστιχα είναι τα μεγαλύτερα που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε SUV παραγωγής για την αγορά των Η.Π.Α. Τα φανάρια είναι ελαφρώς διαφορετικά σε σχέση με το απλό Bronco, ενώ στη μάσκα πλέον βλέπουμε ολογράφως το «Ford» αντί του «Bronco».
Στο εσωτερικό, οι δερμάτινες επενδύσεις καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος και το πορτοκαλί χρώμα κυριαρχεί. Τα κεντητά «Raptor» στις πλάτες των καθισμάτων φροντίζουν να αποσαφηνίσουν το ποιόν του αυτοκινήτου, βάζοντας τους επιβάτες κατευθείαν στο κλίμα. Κάτω από το αμάξωμα, οι μηχανικοί του «Μπλε Οβάλ» είναι που έδωσαν ρεσιτάλ.
To Bronco Raptor βασίζεται στο αγωνιστικό DR, αποτελώντας στην ουσία τη street legal εκδοχή του. Το σασί εμφανίζεται ενισχυμένο, ενώ το ίδιο ισχύει για τα διαφορικά εμπρός πίσω. Το σύστημα τετρακίνησης είναι επίσης αναθεωρημένο, με το σύστημα G.O.A.T. (Goes On Any Terrain) να διαθέτει αναβαθμισμένο λογισμικό και διαφορετικές ρυθμίσεις, όλα προς όφελος των εκτός δρόμου χαρακτηριστικών. Οι νέες αναρτήσεις φιλοξενούν αμορτισέρ της FOX και παρουσιάζουν εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, με τους εμπρός τροχούς να έχουν διαδρομή 33 εκατοστών (+60% σε σχέση με το απλό Bronco) και τους πίσω 35,5 εκατοστών (40% περισσότερο). Η απόσταση από το έδαφος, τέλος, φτάνει τα 33,2 εκατοστά, ούσα αυξημένη κατά 12 εκατοστά.
Κάτω από το φουσκωμένο και αεριζόμενο καπό, ο 2.7 V6 twinturbo EcoBoost φιλοξενεί νέα πολλαπλή εισαγωγής, εγκέφαλο και εξάτμιση, φτάνοντας αισίως τα 400 άλογα (από 310). Το 2.680 κιλών Bronco Raptor μπορεί να ρυμουλκήσει μέχρι 2.041 κιλά (+454 κιλά συγκριτικά με το Bronco Wildtrack), προσφορά της νέας λειτουργίας Tow/Haul στο Terrain Management.
Οι παραγγελίες για το Bronco Raptor θα ανοίξουν το Μάρτη, με τιμή εκκίνησης τις 68.500 δολάρια (60.570 ευρώ).