Premium και Tata είναι δυο λέξεις που ποτέ, δεν περιμέναμε να δούμε στην ίδια πρόταση. Πώς αλλάζουν τα πράγματα, όμως. Το νέο Safari όχι μόνο εμφανίζεται ολιστικά αναβαθμισμένο, αλλά για πρώτη φορά επιτρέπει στους Ινδούς να χρησιμοποιούν περήφανα την, μέχρι πρότινος, «απαγορευμένη» ορολογία.
Εμφανισιακά οι αλλαγές δεν επεκτείνονται πέρα από τον ανασχεδιασμό του προφυλακτήρα, με τις πιο επιθετικές πλαϊνές εισαγωγές, τη νέα μάσκα και τα διαφορετικά LED ημέρας. Ακόμα λιγότερες οι παρεμβάσεις πίσω, όπου το φρεσκάρισμα αφορά την φωτεινή υπογραφή των φαναριών και το «Safari» στο κέντρο της πέμπτης πόρτας. Οι ζάντες ανανεώνονται σε σχεδίαση και φτάνουν πλέον μέχρι τις 19 ίντσες (έως 17άρες πριν), ενώ οι διαστάσεις παραμένουν σε παρακείμενα επίπεδα με το απερχόμενο. Το μήκος φτάνει τα 4.668 χλστ. (+7 χλστ.), το πλάτος τα 1.922 χλστ. (+88 χλστ.), το ύψος τα 1.795 χλστ. (+7 χλστ.) και το μεταξόνιο στα 2.741 χλστ. (αμετάβλητο).
Στο εσωτερικό είναι που γίνεται «πανηγύρι», με την εικόνα να παρουσιάζεται αγνώριστη. Η basic διαμόρφωση του προηγούμενου δεν υφίσταται πια ούτε στη βασική έκδοση, με τους νέους αεραγωγούς και τα μαλακότερα πλαστικά να αναβαθμίζουν το σύνολο του διακόσμου. Τα απίστευτα έρχονται στα πλουσιότερα Safari, όπου συναντάμε gloss black επένδυση μέχρι στο τιμόνι (!), απομίμηση ξύλου στο ταμπλό, οθόνη αφής 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, χειριστήρια αφής για το σύστημα κλιματισμού και δερμάτινα καθίσματα, και στις τρεις σειρές (7θέσιο), ενώ δεν γίνεται να λείπει η πανοραμική ηλιοροφή. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης πλήρες πακέτο επικουρικών συστημάτων και κάμερες περιμετρικά του αμαξώματος.
Το νέο Safari εξακολουθεί να βασίζεται στην πλατφόρμα OmegaArc, η αλλιώς την JLR D8 που «πατάνε» τα Land Rover Discovery Sport, Range Rover Evoque και Jaguar E-Pace. Για την κίνηση φροντίζει αποκλειστικά ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος ντίζελ Kryotec170, απόδοσης 170 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και 350 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ. H ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ωστόσο υπάρχουν προγράμματα για εκτός δρόμου οδήγηση. Επιδόσεις πάντως, δεν ανακοινώνονται.
Τιμές, αντίθετα, έχουμε – έστω κατ’ εκτίμηση. Το νέο Safari λοιπόν αναμένεται να ξεκινά από τα 1.619.000 ρουπίες και να φτάνουν μέχρι τα 2.549.000 (18.458-29.061 ευρώ).