Τα MPV (Multi Purpose Vehicles) ή πολυμορφικά, έχουν δει την κατηγορία να συμπιέζεται τα τελευταία χρόνια, ελέω SUV και crossover. Η Toyota πάντως αποκάλυψε την τέταρτη γενιά του Sienna, που δίνει έμφαση στους χώρους, την εμφάνιση και την τεχνολογία. Το ιαπωνικό πολυμορφικό σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, υιοθετώντας τολμηρή σχεδίαση που ευθυγραμμίζεται με τα πιο πρόσφατα μοντέλα της μάρκας και διατίθεται έρχεται με υβριδικό κινητήρα, ενώ υπάρχει και σύστημα τετρακίνησης.
Βασισμένο στην πλατφόρμα TNGA-K (όπως και το Harrier) , το νέο Sienna αντλεί-σύμφωνα με τους Ιάπωνες- επιρροές από τα διάσημα «bullet trains». Οι στιβαρές αναλογίες με τα φουσκωμένα φτερά, τις ανάγλυφες πλαϊνές επιφάνειες και τα μεγάλα φωτιστικά σώματα χαρίζουν μοναδική για MPV εμφάνιση στο πολυμορφικό Toyota ισχυρές και στιβαρές αναλογίες χάρη στη σχεδίαση αμαξώματος με θέμα τον ώμο, τις μυώδεις φωτοβολίδες και τις τολμηρές επιφάνειες. To μήκος φτάνει τα 5.173 χλστ., το πλάτος αγγίζει τα 2 μέτρα (1.993 χλστ.) και το ύψος ξεπερνά το 1,70 (1.739 χλστ.), όντας μακρύτερο και φαρδύτερο από τον προκάτοχο, αλλά με χαμηλότερο ύψος. Η σπορ έκδοση XSE είναι ακόμα πιο εντυπωσιακή, με διαφορετικό προφυλακτήρα, μαύρες λεπτομέρειες στη μάσκα και την πόρτα του πορτμπαγκάζ, αλλά και ζάντες 20 ιντσών.
Στο εσωτερικό, οι μοντέρνες και πολυτελείς γραμμές συνεχίζονται. Η πρωτοποριακή Bridge Console δημιουργεί έναν τεράστιο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την κεντρική κονσόλα, όπου μπορεί να τοποθετηθεί μέχρι και μικρή βαλίτσα! Η παρουσία διακοπτών είναι περιορισμένη, με τις περισσότερες λειτουργίες να ελέγχονται από την κεντρική οθόνη αφής των 9 ιντσών, ενώ μια οθόνη 7 ιντσών συνθέτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η συνδεσιμότητα απαρτίζεται από τα γνωστά Android Auto, Apple CarPlay και Amazon Alexa, μαζί με 7 θύρες USB και WiFi, ενώ ανάλογα την έκδοση συναντάμε Premium Audio ηχοσύστημα της JBL με 12 ηχεία, σύστημα πολυμέσων 1080p high definition και άλλα. Αυτό που εντυπωσιάζει είναι οι πολυθρόνες στις οποίες μπορεί να μετατραπούν τα καθίσματα της μεσαίας σειράς (το Sienna είναι 7θέσιο), με την τεχνολογία Super Long Slide.

Κάτω από όλα αυτά, αναλαμβάνει το γνώριμο από τα RAV4 και Highlander Hybrid υβριδικό σύνολο με τον συνδυασμό του 2.5άρη βενζινοκινητήρα κύκλου Attkinson και τους 2 ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 245 άλογα και η μέση τιμή της κατανάλωσης φτάνει στα 7,1 λίτρα/100 χλμ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4 προγραμμάτων οδήγησης: EV, Normal, Eco και Sport. Επιπλέον, διατίθεται προαιρετικά το σύστημα τετρακίνησης AWD-i, που χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα για να τροφοδοτήσει τους πίσω τροχούς. Αργότερα θα προστεθεί και το plug-in υβριδικό σύνολο των 324 ίππων (στην Αμερική, εδώ το ξέρουμε με 304 άλογα από το RAV4 PHEV), καθιστώντας το νέο Sienna μακράν το ισχυρότερο όλων των εποχών.
















































