Το Nissan Note το μάθαμε καλά στη χώρα μας στα μέσα του 2000, όταν το μικρό ιαπωνικό MPV άρχισε να κυκλοφορεί με γοργούς ρυθμούς στους δρόμους. Παρουσιάστηκε το 2004 και τρία χρόνια αργότερα υποβλήθηκε σε εκτεταμένο facelift, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του. Το 2013 λανσαρίστηκε στην Ευρώπη το δεύτερης γενιάς Note, όμως το 2017 αποχώρησε από τη Γηραιά Ήπειρο. Στην Ιαπωνία ωστόσο, συνέχιζε να πωλείται και μάλιστα ανανεωμένο.
Η ολοκαίνουργια 3η γενιά του παρουσιάζεται αγνώριστη σε σχέση με την απερχόμενη, εκπροσωπώντας την τεχνοτροπία «Timeless Japanese Futurism» και αντλώντας στοιχεία από το ηλεκτρικό Ariya. Η μάσκα V-motion αποτελεί το επίκεντρο του εμπρός μέρους, έχοντας δυο δυναμικά φωτιστικά σώματα να την πλαισιώνουν. Τα οποία μάλιστα ενώνονται νοητά, μέσω της πλαϊνής γραμμής, με τα πίσω που επίσης είναι εντελώς διαφορετικά σε σχέση με πριν, όντας μακρόστενα πλέον και πολύ μεγαλύτερα. Οι τροχοί, είτε μιλάμε για ζάντες ή τάσια, μιμούνται το σχήμα ξίφους, ενώ υπάρχουν 13 διαφορετικά χρώματα για το αμάξωμα, μαζί με δυο διχρωμίες και το φανταχτερό Vivid Blue που βλέπουμε.
Δείτε ακόμα: Ανανεωμένο Nissan Micra με νέες εκδόσεις
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η διάταξη των διπλών οθονών (μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων κι άλλη μία στην κορυφή του ταμπλό), με τους λεπτούς αεραγωγούς και το σπορ τιμόνι να δίνουν σπορ ύφος στην καμπίνα. Tα καθίσματα Zero Gravity υπόσχονται άνεση, ενώ το πακέτο συστημάτων ασφαλείας ProPilot περιλαμβάνει από αυτόματο φρενάρισμα και έλεγχο οπισθοπορείας μέχρι ενεργό cruise control, με αυτόματη ρύθμιση της ταχύτητας. Λεβιές ταχυτήτων δεν υπάρχει, με την θέση του να παίρνει ένα μικρό χειριστήριο για τον έλεγχο επιμέρους λειτουργιών.
Διαβάστε επίσης: Τα 10 συναρπαστικά δεδομένα του Nissan LEAF
Και δεν υπάρχει, καθότι το νέο Note διατίθεται αποκλειστικά με την 2η γενιά του υβριδικού συνόλου e-Power, που γνωρίσαμε νωρίτερα στη χρονιά από το αντίστοιχο Kicks. Αποτελείται από ένα ηλεκτροκινητήρα, μια γεννήτρια και ένα μετατροπέα που παράγει ηλεκτρική ενέργεια από τον 3κύλινδρο 12βάλβιδο κινητήρα βενζίνης των 1.2 λίτρων. Το σύστημα e-Power προσφέρει συνδυαστική ισχύ 129 ίππων και μέγιστη ροπή 260 Nm. Επίσης εφοδιάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,57 kWh, η οποία φορτίζει από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, όταν το αυτοκίνητο φρενάρει ή επιβραδύνει. Επιπλέον, το πεντάλ του γκαζιού λειτουργεί και σαν φρένο, αφού όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από αυτό, τότε το αυτοκίνητο φρενάρει και μπορεί να ακινητοποιηθεί πλήρως (υπό κανονικές και προβλεπόμενες συνθήκες) χωρίς να πατήσει φρένο.
Δείτε ακόμα: Η Nissan προσφέρει RAV4 για σύγκριση με το X-Trail!
Αργότερα θα προστεθεί μια αμιγώς ηλεκτρική και τετρακίνητη έκδοση, με δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα). Οι τιμές για το Note e-Power θα ξεκινάνε από τα 2.029.500 γεν (σημερινή ισοτιμία 16.415 ευρώ), φτάνοντας μέχρι τα 2.186.800 (17.687 ευρώ) για την κορυφαία έκδοση.