Το Jeep Wrangler αποτελεί συνώνυμο του off roading εδώ και δεκαετίες. Τώρα η 4η γενιά του ανανεώνεται, αποκτώντας ακόμα περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά και τεχνολογία.
Εμφανισιακά, θα πρέπει να εστιάσεις στη μάσκα προκειμένου να εντοπίσεις τη σημαντικότερη διαφορά. Το ιστορικό μοτίβο με τις 7 κάθετες γρίλιες είναι στενότερο στο ανανεωμένο Wrangler, θυμίζοντας ελαφρώς εκείνο του Avenger. Επιλογή που έγινε συνειδητά από τους σχεδιαστές, καθώς θέλουν να συνηθίζει το μάτι του αγοραστικού κοινού στη μάσκα των υβριδικών και ηλεκτρικών Jeep, μιας και στο εξής θα τη βλέπουμε πολύ συχνά. Τα στρογγυλά φανάρια πλέον «εισβάλουν» στην πρώτη και την έβδομη γρίλια, ενώ η πιο στενή διαρρύθμιση δημιουργεί χώρο για τον «εργάτη» που μπορεί να τραβήξει έως 3,6 τόνους. Παράλληλα η Jeep προσφέρει νέα χρώματα και πληθώρα νέων σχεδίων για τις ζάντες, που διατίθενται σε διαστάσεις από 17 έως 20 ίντσες.
Ουσιώδης αλλαγή εντοπίζεται και στο ανασχεδιασμένο παρμπρίζ, το οποίο είναι πιο αεροδυναμικό και για χάρη της βελτιωμένης ηχομόνωσης ενσωματώνει την κεραία, μειώνοντας το θόρυβο του αέρα στις μεσαίες και -κυρίως- τις υψηλές ταχύτητες.
Στο εσωτερικό η κυριότερη αναβάθμιση αφορά την οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στο ταμπλό, που γεμίζει ψηφιακότητα την καμπίνα και δίνει έλεγχο στο σύστημα πολυμέσων Uconnect 5. Μοναδικό χαρακτηριστικό συνιστούν τα 62 αποθηκευμένα εκτός δρόμου μονοπάτια σε διάφορα σημεία των Η.Π.Α., που συνοδεύονται από οδηγίες τόσο για να τα βρεις όσο και να τα διασχίσεις. Οι πιο απαιτητικοί μπορούν να επιλέξουν συνδρομή και να ξεκλειδώσουν πάνω από 3.000 διαδρομές! Στην προσπέλαση των διαδρομών αυτών, τώρα, το Wrangler παρατάσσει σωρεία off road «όπλων», που περιλαμβάνουν από βοηθητικό κιβώτιο 2 σχέσεων και άκαμπτους άξονες εμπρός-πίσω, μέχρι απόσταση 32,7 εκατοστών από το έδαφος και δυνατότητα υδάτινου περάσματος έως 86 εκατοστά. Αναλόγως έκδοσης προσφέρονται αμιγώς χωμάτινα ελαστικά και 9 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, ενώ περίπου άλλα τόσα συνοδεύουν τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης.
Την κίνηση του Wrangler αναλαμβάνουν 4 διαφορετικά κινητήρια σύνολα, σε συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο ή 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Η βάση απαρτίζεται από τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο των 270 ίππων και 400 Nm, στη συνέχεια βρίσκουμε τον ατμοσφαιρικό 3.6 V6 Pentastar των 285 ίππων και 352 Nm, ενώ το plug-in υβριδικό σύστημα του 4xe συνδυάζει τον 2.0λτ. τούρμπο και 2 ηλεκτροκινητήρες για 380 ίππους και 640 Nm. Η κορυφή ανήκει στον 6.4 V8 Hemi των 470 ίππων και 637 Nm, ο οποίος καταφέρνει να επιταχύνει το «αγρίμι» της Jeep στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,5 δλ.