H τελευταία γενιά Elantra διακρίνεται για το δυναμικό της σχεδιασμό και την κορυφαία έκδοση N, που είναι ένα από τα ισχυρότερα Hyundai παραγωγής όλων των εποχών. Οι Κορεάτες συνεχίζουν το σερί με το facelift του μεσαίου τους, το οποίο χαρακτηρίζεται πλέον από την πιο premium προσέγγιση στο εμπρός μέρος.
Εκεί δηλαδή που συναντάμε μια νέα, πιο διακριτική μάσκα, πλαισιωμένη από δυο νέα φωτιστικά σώματα, που είναι πιο μακρόστενα από πριν και ξεχωρίζουν τόσο από το πιο σοβαρό σχήμα τους, όσο και από τα ευμεγέθη LED ημέρας στο πάνω μέρος. Η χρωμιωμένη λωρίδα στο ίδιο σημείο της μάσκας ουσιαστικά τα ενώνει, δημιουργώντας επιτυχημένα ένα πιο upper class πρόσωπο για το Elantra (Avante στην εγχώρια αγορά). Στο προφίλ παραμένουν οι χαρακτηριστικές ανάγλυφες γραμμές, ενώ πίσω συναντάμε τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα που φιλοξενεί μεγαλύτερη επιφάνεια πλαστικού προστατευτικού, με ένα περίτεχνο περίγραμμα στο χρώμα του αλουμινίου.
Εσωτερικά το μόνο που διαφοροποιείται, είναι το νέο χρώμα Sage Green στις δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων, στο εσωτερικό των θυρών και το ταμπλό. Οι δυο οθόνες των 10,25 ιντσών (μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια για το σύστημα πολυμέσων) εξακολουθούν να τραβούν τα βλέμματα, όπως και οι οριζόντιοι αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού από άκρη σε άκρη του ταμπλό.
Στοιχεία για τα μηχανικά μέρη δεν έχουμε, καθώς προς το παρόν η Hyundai παρουσιάζει το νέο Avante/Elantra μόνο αισθητικά και αποκλειστικά για την αγορά της Κορέας. Τα σημερινά μοντέλα πάντως προσφέρουν μια ευρύτατη γκάμα κινητήρων, που ξεκινά από τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη Gamma των 128 ίππων και φτάνει μέχρι τον 2.0λιτρο τούρμπο T-GDI, που παράγει 280 ίππους στο N. Κατά πάσα πιθανότητα, τα μοτέρ θα παραμείνουν στο μεγαλύτερο μέρος τους ως έχουν.