Νέο Jeep Grand Wagoneer φτάνει στα 650 άλογα

  • 2026-jeep-grand-wagoneer
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (2)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (1)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (3)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (4)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (5)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (8)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (9)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (6)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (7)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (13)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (14)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (12)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (11)
  • 2026-jeep-grand-wagoneer (10)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/2026-jeep-grand-wagoneer-10.jpg

Το κανονικό Wagoneer έχει μπει ελαφρώς στη σκιά του ηλεκτρικού Wagoneer S, για αυτό και η Jeep είπε να του τονώσει το ηθικό, αλλά και τις επιδόσεις, με το νέο και πιο ισχυρό από ποτέ μοντέλο.

Grand Wagoneer το όνομα πλέον σε ολόκληρη τη γκάμα, με λίγες αλλαγές στα LED φωτιστικά σώματα (ημέρας και κανονικά), προφυλακτήρες, διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος και σχέδια ζαντών (από 19 ως 21 ίντσες), σταθερά επιβλητικό, ογκώδες και σκληροτράχηλο παράστημα (5.453 χλστ. μήκος, 5.759 χλστ. με το μακρύ μεταξόνιο). Ίδια εντυπωσιακή εικόνα με πριν και στο εσωτερικό, όπου αν εξαιρέσουμε τα διαφορετικά γραφικά στα επιμέρους συστήματα, το μοτίβο παραμένει στα πρότυπα των κανονικών μοντέλων και αποτελεί την αποθέωση της οθόνης. Συνολικά συναντάμε 7 διαφορετικές: μία οθόνη 12,3 ιντσών στον πίνακα οργάνων, μία ακόμα 12,1 ιντσών στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας και μία 10,25 ιντσών στη βάση, καθώς και μία ακόμα 10,25 ιντσών από την πλευρά του συνοδηγού (ανακλινόμενες οι δυο τελευταίες, μπορούν και να μη φαίνονται)!

Στα μηχανικά μέρη, αντίθετα, έχουμε μπόλικο «ζουμί». Κάτω από το καπό της βασικής έκδοσης αναλαμβάνει ο 3.0λτ. twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος Hurricane, με απόδοση 420 ίππων και 635 Nm, σε συνδυασμό αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Τα μεγάλα νέα αφορούν την προσθήκη plug-in υβριδικής επιλογής, που θα έρθει αργότερα στη χρονιά. Το Grand Wagoneer REEV διαθέτει μπαταρία 92 kWh και 2 ηλεκτροκινητήρες, για χάρη των οποίων λειτουργεί ως γεννήτρια (range extender) ένας ατμοσφαιρικός V6 3.6 λίτρων. Η συνδυαστική αυτονομία ξεπερνά τα 800 χλμ., όμως αυτό που παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι το παρεχόμενο γκάζι. Η συνολική απόδοση φτάνει τα 650 άλογα και 635 Nm, ξεπερνώντας σε ιπποδύναμη το ηλεκτρικό Wagoneer S (τα 837 Nm της ροπής του, απλησίαστα)!

Ισχύς ικανή για ένα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5,0 δλ., τη στιγμή που οι εκτός δρόμου δυνατότητες παραμένουν στις πρώτες προτεραιότητες του μεγάλου Jeep. Ανάλογα την έκδοση, προσφέρεται αερανάρτηση που φτάνει την απόσταση από το έδαφος μέχρι τα 256 χλστ., όπως και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Quadra-Drive II, που διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό πίσω και προγνωστικούς αισθητήρες, που προβλέπουν τη διακύμανση στην πρόσφυση των τροχών και προετοιμάζουν αναλόγως την κατανομή της ροπής. Μαζί του και ένα transfer case 2 ταχυτήτων (48:1 τελική σχέση μετάδοσης), και ειδικό πρόγραμμα Rock Mode για τα εξαιρετικά δύσβατα τερέν.

Get it on Google Play Download on the App Store