Ένα 5μηνο μετά την πρεμιέρα στην Αμερική, η 5η γενιά Grand Cherokee έρχεται στην Ευρώπη και βάζει την Jeep σε αποκλειστικά plug-in υβριδικά μονοπάτια.
Το πιο τεχνολογικά προηγμένo Grand Cherokee, όπως το περιγράφουν οι Αμερικανοί, εξακολουθεί να κεντρίζει το ενδιαφέρον με το επιβλητικό του παρουσιαστικό, το οποίο συνδυάζεται παράλληλα και με ένα πιο αεροδυναμικό προφίλ. Η κλασική μάσκα των 7 κάθετες γριλιών παραμένει σήμα κατατεθέν, με το μυώδες look να ενισχύεται από τα φαρδύτερα μετατρόχια (αυξημένα κατά 36χλστ. συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο). Η αλλαγή αυτή, σύμφωνα με την Jeep, βελτιώνει το πάτημα του αυτοκινήτου σε ασφάλτινες διαδρομές, συνδυαστικά με τους μεγαλύτερους τροχούς διαμέτρου 21 ιντσών, οι οποίοι ταιριάζουν απόλυτα με τo χαρακτηριστικό τετράγωνο περίγραμμα των φτερών.
Η καμπίνα εμφανίζεται εντελώς αναβαθμισμένη, τόσο ποιοτικά όσο και τεχνολογικά. Τα ποιοτικά υλικά συνδυάζονται με τρεις οθόνες (πίνακας οργάνων, σύστημα πολυμέσων και μία έξτρα, μπροστά από τον συνοδηγό), που συνολικά ξεπερνούν τις 30,5 ίντσες! Συγκεκριμένα, το ψηφιακό καντράν έχει διαγώνιο 10,1 ιντσών, ενώ αντίστοιχης διάστασης είναι και το head up display. Το infotainment Uconnect 5 μετράει 10,25 ίντσες και προσφέρει αυξημένη συνδεσιμότητα, με ασύρματη λειτουργία mirroring και συμβατότητα με δίκτυα 5G, ενώ έχει τη δυνατότητα ταυτόχρονης ασύρματης φόρτισης δύο κινητών τηλεφώνων. Άλλες 10,25 ίντσες αριθμεί η οθόνη μπροστά από τον συνοδηγό, με τα στοιχεία εξοπλισμού να περιλαμβάνουν -στην κορυφαία Launch Edition έκδοση των φωτογραφιών- από ηχοσύστημα 950 Watt και 19 ηχείων της McIntosh, μέχρι κλιματιζόμενα (ψύξη/θέρμανση) καθίσματα με λειτουργία μασάζ και οθόνες για τους πίσω επιβάτες!
Το νέο Grand Cherokee (κωδικός WL) βασίζεται σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα, και μάλιστα όχι στην οποιαδήποτε, αλλά την εξαιρετική Giorgio της FCA. Τα μεγάλα νέα αφορούν την ύπαρξη υβριδικής έκδοσης, για πρώτη φορά στα 30 χρόνια του μοντέλου. Επιλογή που είναι και η μοναδική στην Ευρώπη, καθώς μόνο το plug-in 4xe προσφέρεται στη Γηραιά Ήπειρο. Ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 270 ίππων στις 5.250 σ.α.λ. και 400 Nm στις 3.000 σ.α.λ. συνεργάζεται με δυο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία 17,3 kWh, παράγοντας συνολικά 380 άλογα στις 5.250 σ.α.λ. και 637 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Η μέγιστη αυτονομία ξεπερνά τα 710 χλμ., ενώ μόνο με το ρεύμα μπορεί να κινηθεί έως 50 χλμ.
Τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας είναι διαθέσιμα (Hybrid, Electric, eSave), με κάθε ένα να δίνει προτεραιότητα στην υβριδική, την ηλεκτρική και την θερμική κίνηση του αυτοκινήτου αντίστοιχα. Ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μεταφορά της κίνησης σε όλους τους τροχούς, ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας μπορεί να δημιουργήσει ισχύ πέδησης έως 0,25 G κατά τη λειτουργία του.
Το Grand Cherokee 4xe είναι ήδη διαθέσιμο σε Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Μεγάλη Βρετανία, Βέλγιο, Αυστρία, Λουξεμβούργο και Ολλανδία, με τους Ιταλούς να ανακοινώνουν πρώτοι τιμές και να ορίζουν ως βασικό κόστος τις 94.000 ευρώ.