H ηλεκτρική γκάμα της Toyota επεκτείνεται, καθώς το νέο bZ3 έρχεται να πάρει θέση δίπλα στο SUV bZ4X και να περάσει στην παραγωγή ένα ακόμα από τα 11 ηλεκτρικά πρωτότυπα, που είχε παρουσιάσει πέρσι ο Ιάπωνας κατασκευαστής στο πλαίσιο του προγράμματος «Beyond Zero».
Το bZ3 μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το bZ4X, όπως τη λωρίδα LED που ενώνει τα εμπρός φωτιστικά σώματα και λιγότερο το σχήμα αυτών. Ο προφυλακτήρας είναι διαφορετικός, όπως και το σχέδιο των ζαντών αλουμινίου, ενώ στο προφίλ ξεχωρίζουν επίσης το «σκαλοπάτι» στο πίσω κομμάτι των αντίστοιχων θυρών και η γραμμή της οροφής, που «τραβάει» αρκετά και προσδίδει στο bZ3 αύρα liftback. Παρόλα αυτά, η διαμόρφωση της πίσω πόρτας θυμίζει ξεκάθαρα σεντάν – κι ας ανοίγει ολόκληρη, σαν χάτσμπακ. Τα πίσω φανάρια, δε, επίσης ενώνονται με λωρίδα LED, καταφέρνοντας πάντως να διαφοροποιούνται σημαντικά σε σχέση με εκείνα του bZ4X.
Στο εσωτερικό η εικόνα είναι τελείως διαφορετική από του ηλεκτρικού crossover της Toyota, καθώς στο bZ3 κυριαρχεί η μινιμαλιστική προσέγγιση και η κάθετη οθόνη αφής, που πλαισιώνεται από έναν μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων. Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται για καμία από τις δυο οθόνες, ωστόσο εντυπωσιάζει η παρουσία λιγοστών διακοπτών στην κεντρική κονσόλα, που περιορίζονται σε ένα περιστροφικό χειριστήριο και το κουμπί του ηλεκτρικού χειρόφρενου πίσω από αυτό. Το «τετράγωνο» τιμόνι, αντίθετα, φιλοξενεί κανονικά κουμπιά.
Το bZ3 βασίζεται στην πλατφόρμα e-TGNA και έχει εξελιχθεί από τις κινεζικές BYD και τη FAW Toyota, για την εκεί αγορά. Οι σχεδιαστές έδωσαν τεράστια βάση στην αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου, επιτυγχάνοντας έναν εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,218. To μήκος του φτάνει τα 4.725 χλστ., το πλάτος τα 1.835 χλστ., το ύψος τα 1.475 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.880 χλστ., προσφέροντας σύμφωνα με τους Κινέζους άνετους χώρους για 5 επιβάτες και τις αποσκευές τους. Λεπτομέρειες αναφορικά με τον ηλεκτροκινητήρα ή τη χωρητικότητα των μπαταριών δεν ανακοινώνονται, όμως η Toyota αναφέρει μέγιστη αυτονομία που ξεπερνά τα 600 χλμ., στον κινεζικό κύκλο CLTC όμως. Αυτό που αναφέρεται περήφανα, είναι το γεγονός πως η μπαταρία διατηρεί το 90% της χρησιμοποιούμενης χωρητικότητας σε βάθος 10ετίας.