Από τη στιγμή που ολόκληρη η αυτοκίνηση στρέφεται στα ηλεκτρικά, δεν θα μπορούσε να κάνει τη δύσκολη η Genesis. Το G80 είναι το μοντέλο που την βάζει στο ρεύμα των μελλοντικών εξελίξεων, γεμάτο τεχνολογία.
Το πρώτο ηλεκτρικό της premium κορεατικής φίρμας ξεχωρίζει από τα βενζινοκίνητα και ντίζελ G80, κυρίως από τη νέα χρωμιωμένη μάσκα. Αστραφτερή και χωρίς αεραγωγούς πλέον, συνδυάζεται με νέες 19άρες ζάντες αλουμινίου, αεροδυναμικού σχεδιασμού. Πιο περιορισμένες οι αλλαγές στο πίσω μέρος, με τον ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που δεν φιλοξενεί πια απολήξεις εξάτμισης.
Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει εντυπωσιακή. Ο τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών κεντρίζει τα βλέμματα, η οθόνη αφής των 14,5 ιντσών αναλαμβάνει το πάνω μέρος του ταμπλό, έχοντας από κάτω μια παχιά στρώση αφρώδους πλαστικού, ακολουθούμενη από τους αεραγωγούς που εκτείνονται σε όλο το πλάτος της καμπίνας, ενώ στο κάτω μέρος έχουμε τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού. Ουσιαστικά, το ταμπλό χωρίζεται σε 3 επίπεδα και με την κεντρική κονσόλα να φιλοξενεί περιστροφικά χειριστήρια για το χειρισμό του κιβωτίου και του συστήματος πολυμέσων.
Το G80 EV δανείζεται από το GV80 το σύστημα Road-Noise Active Noise Control, το οποίο αναλύει τα ηχητικά κύματα που παράγονται από εξωτερικούς παράγοντες και παράγει κύματα ίσης, αλλά αντίθετης κατεύθυνσης που τα εξουδετερώνουν, μέσα σε 0,002 δλ.! Επίσης από το μεγάλο SUV έρχεται και το σύστημα Road Preview, που χρησιμοποιεί ραντάρ, ώστε να σκανάρει το οδόστρωμα και να προετοιμάζει αναλόγως τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Η βιτρίνα τεχνολογίας συνεχίζεται στην οροφή, όπου συναντάμε φωτοβολταϊκά πάνελ. Αυτά φροντίζουν για την διαρκή φόρτιση της μπαταρίας και προστατεύουν -συνεπικουρώντας- τον μηχανισμό ανάκτησης ενέργειας.
Κάτω από το αμάξωμα αναλαμβάνουν την κίνηση δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω), συνολικής απόδοσης 365 ίππων και 700 Nm. Το ηλεκτρικό G80 EV μπορεί να απενεργοποιήσει τον μπροστινό, αφήνοντας το κουμάντο στον πίσω άξονα όχι για πλαγιολισθήσεις, αλλά για εξοικονόμηση ενέργειας όταν το φορτίου γκαζιού δεν είναι μεγάλο. Στην τετρακίνητη διαρρύθμιση και με το πρόγραμμα Sport επιλεγμένο, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,9 δλ. Σύμφωνα με τους Κορεάτες, η αυτονομία ξεπερνά τα 500 χλμ., αλλά σε κύκλο NEDC.
Όπως τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6, το G80 EV διαθέτει την τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L), που επιτρέπει την παροχή ρεύματος σε οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρική συσκευή όπως σκούτερ, ηλεκτρικά ποδήλατα ή εξοπλισμό κάμπινγκ. Τέλος, με χρήση ταχυφορτιστή 350 kW η μπαταρία πηγαίνει από το 10 στο 80%, εντός 22 λεπτών.