Το νέο Hyundai Kona δεν θα μπορούσε να μην έχει την ηλεκτρική εκδοχή του, η οποία προσφέρει αυξημένη απόδοση, δυο επιλογές μπαταρίες και αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 490 χλμ.
Εμφανισιακά δεσπόζει η ενιαία μπάρα LED «Pixelated Seamless Horizon Lamp» και τα πιξελοειδή γραφικά «Pixel Graphics» στον προφυλακτήρα. Η μάσκα είναι κλειστή εδώ, σαν γνήσιο ηλεκτρικό, με το πορτάκι της θύρας φόρτισης να κυριαρχεί μπροστά. Στο προφίλ συναντάμε νέες ζάντες αλουμινίου διάστασης έως 19 ιντσών, με τη Hyundai να ανακοινώνει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,27. Όπως και το απλό Kona, έτσι και το ηλεκτρικό έχει πάρει πολύ μπόι σε σχέση με πριν. Το μήκος εμφανίζεται αυξημένο κατά 175 χλστ. εν συγκρίσει με το προηγούμενο, φτάνοντας αισίως τα 4.355 χλστ. Αύξηση παρουσιάζει και το μεταξόνιο, στα 2.660 χλστ. (+60 χλστ.), αλλά και το πλάτος των 1.825 χλστ. (+25 χλστ.). Μικρότερη η αύξηση στο ύψος, που περιορίζεται στα +5 χλστ. (1.575 χλστ. συνολικά).
Στο εσωτερικό μονοπωλούν το ενδιαφέρον οι διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών (μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια για το infotainment) σε ενιαία διάταξη, οι καθαρές γραμμές του ταμπλό και η αιωρούμενη τεχνοτροπία της κεντρικής κονσόλας. Για τους πίσω επιβάτες η Hyundai αναφέρει «curveless» κάθισμα, που προσφέρει «μια μοναδική εμπειρία και μέγιστη χρηστικότητα-άνεση». Ίδια νέα για το χώρο αποσκευών, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως «βελτιστοποιημένος».
Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα αναλαμβάνουν δυο διαφορετικοί συνδυασμοί μπαταρίας-ηλεκτροκινητήρα, ισάριθμες εκδόσεις, αρχιτεκτονική 400V και τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L). Το Kona Electric Standard Range απαρτίζεται από μια συστοιχία 48,4 kWh, που τροφοδοτεί ένα μοτέρ 156 ίππων και 255 Nm (136 PS και 39 kWh στο προγενέστερο). Το Long Range ανεβαίνει στα 65,4 kWh και τα 218 άλογα, με τη ροπή στα ίδια επίπεδα (255 Nm, 204 PS και 64 kWh πριν). Η μέγιστη αυτονομία στο Standard Range ανακοινώνεται στα 342 χλμ., ενώ στο Long Range ξεπερνά τα 490 χλμ. Η τεχνολογία 400V επιτρέπει φόρτιση από 10 σε 80% εντός 41 λεπτών, αρκεί να συνδεθεί το αυτοκίνητο σε ταχυφορτιστή.
Παράλληλα, οι μπαταρίες του Kona Electric συνοδεύονται από αντλία θερμότητας, για αμέριστη λειτουργία στις χαμηλές θερμοκρασίες, ενώ στο ίδιο μοτίβο κινείται η ειδικά σχεδιασμένη και θερμαινόμενη θυρίδα φόρτισης, που μπορεί να λειτουργεί χωρίς πρόβλημα σε θερμοκρασίες έως -30 βαθμούς Κελσίου.
Το νέο Hyundai Kona Electric εξοπλίζεται και με πάρα πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού Hyundai Smart Sense ADAS. Νέο είναι το Driver Status Monitor (DSM), το οποίο χρησιμοποιεί την εσωτερική κάμερα του οχήματος για να αναλύσει το πρόσωπο του οδηγού και, σε περίπτωση υπνηλίας ή απροσεξίας, να τον ειδοποιήσει ή να επέμβει, εάν είναι απαραίτητο. Παράλληλα το απομακρυσμένο Smart Parking Assist (RSPA) βοηθά τους οδηγούς να μετακινούν από απόσταση το αυτοκίνητο εμπρός ή πίσω, βοηθώντας τους να μπαίνουν και να βγαίνουν από ένα στενό χώρο. Στον εξοπλισμό του θα προσφέρονται ακόμα το σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων Blind-spot View Monitor, το Forward Collision-Avoidance Assist 2.0 για την αποφυγή σύγκρουσης σε διασταύρωση και τα προηγμένα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας και προσαρμοζόμενου cruise control βασισμένο στο σύστημα πλοήγησης.