Ένα νέο SUV προστίθεται στην ευρωπαϊκή γκάμα της Honda, παίρνοντας θέση μεταξύ HR-V και νέου CR-V. Το ZR-V κυκλοφορεί εδώ και ένα χρόνο σε Η.Π.Α., Κίνα και Ιαπωνία, με τους Αμερικανούς να το γνωρίζουν ως «HR-V».
H σχεδιαστική προσέγγιση θυμίζει αρκετά εκείνη του νέου CR-V, αλλά και του Civic, με τα μεγάλα μακρόστενα φανάρια μπροστά και την κλίση της τρίτης κολώνας. Οι διαστάσεις το τοποθετούν στο επίκεντρο των C-SUVs, με 4.570 χλστ. μήκους, 1.840 χλστ. πλάτους, 1.620 χλστ. ύψους και 2.655 χλστ. μεταξονίου. Οι διαφορές σε σχέση με το HR-V είναι αρκετές, καθώς το μήκος είναι μεγαλύτερο κατά 230 χλστ., το μεταξόνιο κατά 45 χλστ., το ύψος κατά 38 χλστ. και το μεταξόνιο στα +45 χλστ., φέρνοντας το ZR-V πιο κοντά στο σημερινό CR-V (4.600 χλστ. μήκος, 1.855 χλστ. πλάτος, 1.689 χλστ. ύψος 2.662 χλστ. μεταξόνιο περιοριζόμενες σε ελάχιστα χιλιοστά (+3 χλστ. το μήκος, -1 χλστ. το πλάτος, +10 χλστ. το ύψος, -1 χλστ. το μεταξόνιο)
Στο εσωτερικό υιοθετείται η μινιμάλ σχεδιαστική φιλοσοφία της Honda, με ευθείες γραμμές, επίπεδες επιφάνειες και τον οριζόντιο αεραγωγό κατά μήκος του ταμπλό Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη του infotainment στο κέντρο. Πιο κάτω βρίσκονται τα γνώριμα χειριστήρια του κλιματισμού και πιο πίσω οι διακόπτες για το χειρισμό του αυτόματο κιβωτίου ταχυτήτων του -αποκλειστικά υβριδικού για τη Γηραιά Ήπειρο- κινητήρα, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην ποιότητα κατασκευής και τους χώρους (1.291 λίτρα για τις αποσκευές, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων).
Την κίνηση του ZR-V αναλαμβάνει το υβριδικό σύνολο e:HEV που γνωρίζουμε από το Civic, συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων και δυο ηλεκτροκινητήρες. Η συνολική απόδοση ανέρχεται στους 184 ίππους και τα 315 Nm, με τους Ιάπωνες να αναφέρουν χαρακτηριστικά πως «η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι παρόμοια με ενός ατμοσφαιρικού 3.0λιτρου V6 κινητήρα». Επιδόσεις, ωστόσο, δεν ανακοινώνουν. Ημερομηνία λανσαρίσματος, αντίθετα, έχουμε, και πρόκειται για το προσεχές φθινόπωρο.