Το νέο Civic Type R παρουσιάστηκε πριν λίγες μέρες κι από ό,τι φαίνεται, ενέπνευσε το μικρότερο Jazz. Η Honda μόλις έδωσε την πρώτη εικόνα της σπορτίβ έκδοσης RS, που θέλει να μοιάσει στον μεγαλύτερο (και ασύγκριτα ισχυρότερο) αδερφό του.
Το Fit -όπως ονομάζεται στην Ιαπωνία το ιαπωνικό σουπερμίνι- RS δανείζεται στοιχεία από το FL5 «Τάπερ», κυρίως στον εμπρός προφυλακτήρα. Η διαμόρφωση με τη μεγάλη κεντρική εισαγωγή και τις δυο μικρότερες πλευρικές, σε σχήμα πεπλατυσμένου «Π», συν τα 6 (3 ανά εισαγωγή) οριζόντια στελέχη, εμπνέεται ξεκάθαρα από το κορυφαίο Civic. Το ίδιο ισχύει για το λευκό χρώμα, το οποίο πάντως δεν είναι το Championship White. Η πρόθεση του πιο σπορ Jazz, όμως, είναι ξεκάθαρη. Το δείχνουν, εξάλλου, και οι πλαϊνές ποδιές. Εικόνα από πίσω δεν έχουμε, αλλά λογικά θα υπάρχει ψευδοδιαχύτης.
Στο εσωτερικό συναντάμε suede επενδύσεις σε τιμόνι και καθίσματα, τα οποία με τη σειρά τους είναι μπάκετ, κίτρινες ραφές στο δερμάτινο τιμόνι και paddles αλλαγής σχέσεων για το κιβώτιο CVT. H μετάδοση διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης προσφέρει manual mode με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις, ενώ πέρα από τα κλασικά προγράμματα Normal, Sport και Econ, αποκλειστικά για το RS υπάρχει η ομώνυμη επιλογή. Η Honda δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ταχύτερη απόκριση στο γκάζι και τις αλλαγές σχέσεων, από κοινού με βαρύτερο τιμόνι και εντονότερη ανάκτηση ενέργειας.
Οι Ιάπωνες δεν δίνουν στοιχεία ούτε αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. H ισχυρότερη έκδοση του Jazz στην Ιαπωνία είναι κοινή με τη μοναδική επί ευρωπαϊκού εδάφους, που αποτελείται από το υβριδικό σύστημα e:HEV (εκεί διατίθεται και με 1.300άρη 98 ίππων). Ο 1.5 i-VTEC συνδυάζεται με 2 ηλεκτροκινητήρες, για μια συνδυαστική απόδοση 109 ίππων και 253 Nm. Η Honda μπορεί να μη αναφέρει στοιχεία για το RS, όμως δηλώνει πως είναι ισχυρότερο από το Fit e:HEV και αποκλειστικά μπροστοκίνητο (στην Ιαπωνία διατίθεται και ως 4WD).