Το 11ης γενιάς Honda Accord έκανε το ντεμπούτο του στην Αμερική το 2022, για να ακολουθήσει λίγο αργότερα η πρεμιέρα του στην Κίνα. Τώρα ήρθε η ώρα για καριέρα στην Ιαπωνία, με σημαντικές αλλαγές έναντι των άλλων δύο. Πρώτη και κυριότερη, το υβριδικό σύστημα e:HEV.
Η σχεδίαση είναι πανομοιότυπη εκείνης του αμερικανικού, με μόνες διαφορές τις νέες 18άρες ζάντες, την εμπλουτισμένη παλέτα (+5 αποχρώσεις) και τα σήματα «e:HEV». Προαιρετικά ντύνουν το σχεδόν 5μετρο αμάξωμα (4.971 χλστ. μήκος) τα πακέτα Sportsline ή Touringline, που προσφέρουν διαφορετικά σετ splitter, πλαϊνών ποδιών, διαχυτών, αεροτομών και σχέδια στις 19άρες εδώ ζάντες. Πολύ εκτενέστερη η διαφοροποίηση στο εσωτερικό, όπου το JDM διαθέτει το Experience Selection Dial. Το περιστροφικό χειριστήριο στο κέντρο του ταμπλό, που διευκολύνει το χειρισμό του συστήματος πολυμέσων και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ ηχοσυστήματος, κλιματισμού, προγραμμάτων οδήγησης κλπ. Όμορφη πινελιά η απεικόνιση ρολογιού, όταν το ESD δεν χρησιμοποιείται.
Η οθόνη αφής 12,3 ιντσών για το infotainment της Goolgle συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών και head-up display 11,5 ιντσών, προσφέροντας εποπτεία σε μια σειρά επικουρικών συστημάτων υπό την «ομπρέλα» του Honda Sensing 360 ADAS, που επίσης γίνεται για πρώτη φορά διαθέσιμη στην Ιαπωνία. Το μεγάλο νέο πάντως, δεν είναι άλλο από τον κινητήρα. Ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός και οι 2 ηλεκτροκινητήρες, που γνωρίζουμε από το Civic e:HEV, αναλαμβάνει καθήκοντα και στο Accord. Οι Ιάπωνες δεν ανακοινώνουν χαρακτηριστικά, αλλά κατά πάσα βεβαιότητα η απόδοση παραμένει στα 184 άλογα και 315 Nm. Αμετάβλητη και η μετάδοση, που αποτελείται από κιβώτιο CVT και μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.
Οι κρατήσεις για το νέο Accord στην Ιαπωνία θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Δεκέμβριο, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για την άνοιξη του 2024.