Η Ford παρουσίασε τον μικρό αδερφό του E-Transit, ακολουθώντας το ντεμπούτο του ηλεκτρικού Explorer και απευθυνόμενη σε ένα εξίσου καίριο αγοραστικό κοινό. Οι επαγγελματίες θα μπορούν εφεξής να αποκτήσουν την EV έκδοση του Transit Courier, με ακόμα περισσότερες δυνατότητες σε σχέση με το απερχόμενο Courier.
Το νέο Transit Courier (και η ηλεκτρική του μορφή) προσφέρει 1.220 χλστ. μεταξύ των πίσω θόλων (+200 χλστ. σε σχέση με πριν), επιτρέποντας για πρώτη φορά τη μεταφορά δυο παλετών ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Το μήκος έχει αυξηθεί κατά 118 χλστ., φτάνοντας συνολικά τα 4.278 χλστ., όμως ακόμα σημαντικότερη είναι η αύξηση στο χώρο φόρτωσης. Πλέον υπάρχουν 1.803 χλστ. στη διάθεση του χρήστη, αντί των 1.621 χλστ. στο απερχόμενο μοντέλο, που φτάνουν μέχρι τα 2.661 χλστ. εάν επιλεγεί ή έκδοση δίχως το κάθισμα συνοδηγού. Συνολικά 2,9 κυβικά μέτρα προσφέρονται για φόρτωμα, σηματοδοτώντας αύξηση 25% συγκριτικά με το προηγούμενο Transit Courier.
Στο χώρο δράσης του οδηγού συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και οθόνη αφής ίδιας διάστασης στην κορυφή του ταμπλό, παρέχοντας έλεγχο στο σύστημα πολυμέσων SYNC4. Οι λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto είναι στάνταρ, όπως και οι ασύρματες αναβαθμίσεις, ενώ ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε μέχρι στο σχεδιασμό του τιμονιού: το «κοφτό» πάνω μέρος βελτιώνει την ορατότητα, την ώρα που το κάτω αυξάνει το χώρο για τα πόδια. Αυτά στο E-Transit Courier, καθώς το κανονικό έχει απλό τιμόνι, αναλογικό καντράν και οθόνη 8 ιντσών. Προσεγμένος και ο εξοπλισμός ασφαλείας, που περιλαμβάνει από ενεργό cruise control και διατήρηση λωρίδας μέχρι έλεγχο διερχόμενων οχημάτων κατά την όπισθεν και την προσέγγιση διασταύρωσης.
Την κίνηση του Transit Courier αναλαμβάνει είτε ο 1.0λτ. EcoBoost των 125 ίππων είτε ο ντίζελ 1.5 EcoBlue των 100 ίππων, σε συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (μόνο με τον EcoBoost). To Ε-Transit Courier χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα, ενώ η φόρτιση της (απροσδιορίστου χωρητικότητας) μπαταρίας θέλει 5,7 ώρες με τον on board φορτιστή των 11 kW. Σε παροχή 100 kW το 10-80% ολοκληρώνεται σε 35 λεπτά, καταφέρνοντας να προσθέσει 87 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά.