Η Ford εντυπωσίασε, αλλά και εξέπληξε, τους πάντες με την παρουσίαση του νέου Mondeo, καθώς άπαντες περιμέναμε την αλλαγή του σε SUV. Το μεσαίο σεντάν, όμως, κόντρα σε όλες τις προβλέψεις παρέμεινε τέτοιο: σεντάν. Τουλάχιστον για την αγορά της Κίνας, όπου μόλις εμφανίστηκε και η σπορ, ST Line εκδοχή του.
Κατά τα πρότυπα των υπολοίπων ST Line, το νέο Mondeo διαφοροποιείται χάρις στους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τη σπορτίβ διαρρύθμιση της αεροδυναμικής οπτικής του αμαξώματος και τις νέες ζάντες. Στο εμπρός μέρος, τα βλέμματα συγκεντρώνουν οι μαύρες λεπτομέρειες σε μάσκα και πλαϊνά προφυλακτήρα, μαζί με πιο αιχμηρή διαμόρφωση του τελευταίου. Μαύρη είναι και η οροφή. Στο πλάι συναντάμε ποδιές και νέες 19άρες, ενώ πίσω παρατηρούμε τον επίσης σπορ προφυλακτήρα και το διακριτικό spoiler στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Από το εσωτερικό του Mondeo μέχρι τώρα δεν είχαμε εικόνα, αλλά περιμέναμε κάτι αντίστοιχο με του Evos. Το ST Line επιβεβαιώνει τις προβλέψεις, με τον πιο φαντασμαγορικό τρόπο. Η καμπίνα του ST Line κυριαρχείται και καθορίζεται οπτικά από την τεράστια, ενιαία οθόνη των συνολικά 43 ιντσών, που εκτείνεται στα 1,1 μέτρα πλάτους! Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων καταλαμβάνει τις 12,3 ίντσες, με την οθόνη – «τηλεόραση» του συστήματος πολυμέσων SYNC+ 2.0 να φτάνει στις 27 ίντσες, προσφέροντας μέχρι ανάλυση 4K! Οι κόκκινες ραφές, ο ambient φωτισμός ίδιας απόχρωσης, τα μπάκετ καθίσματα και τα σήματα «ST» ολοκληρώνουν τη σπορ εικόνα των ενδότερων στο κορυφαίο Mondeo.
Κάτω από το καπό συναντάμε τον κλασικό 2.0λτ. EcoBoost, με απόδοση 245 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 376 Nm στις 2.500-3.750 σ.α.λ., σε συνεργασία με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το ίδιο ακριβώς μοτέρ, με ελαφρώς χαμηλότερη ισχύ (238 ίππους), συναντάμε στο Evos και το όμορο Lincoln Zephyr – όλα αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας. Τα Mondeo και Evos, πάντως, θα τα δούμε στα μέρη μας, ενδεχομένως με την ίδια μορφή (το Evos, δηλαδή, με το όνομα του Mondeo).