Μπορεί το Focus RS να καταργήθηκε -ελπίζουμε μέχρι νεωτέρας- όμως η Ford αποδεικνύει πως δεν το ξεχνάει, παρουσιάζοντας το περιορισμένης παραγωγής Fiesta ST Edition.
Η μεγαλύτερη παραπομπή στον «εκλιπόντα» μεγάλο αδερφό είναι ο χρωματικός συνδυασμός αμαξώματος-ζαντών. Το χαρακτηριστικό γαλάζιο Azura Blue και οι μαύρες ζάντες, θυμίζουν πολύ το τελευταίο Focus RS, με τους τροχούς εδώ να είναι πολυάκτινοι (αντί δίμπρατσων πεντάκτινων) και 18 ιντσών (αντί 19), εξοικονομώντας παράλληλα 8 κιλά συγκριτικά με τους στάνταρ του Fiesta ST. Πάνω μέρος μάσκας, καλύμματα καθρεπτών, αεροτομή, οροφή και διαχύτης είναι επίσης σε φινίρισμα gloss black.
Δείτε ακόμα: Το πιο ποθητό Ford Focus RS στον πλανήτη!
Στο εσωτερικό συναντάμε επενδύσεις απομίμησης carbon, μπάκετ της Recaro και τα απαραίτητα σήματα, προκειμένου να ξεχωρίζει το Edition από τα υπόλοιπα ST. Σημαντική προσθήκη και το κουμπί «S» στο τιμόνι, που θέτει το αυτοκίνητο (κινητήρα, σύστημα ευστάθειας κλπ) σε ετοιμοπόλεμη κατάσταση χωρίς να χρειάζεται περιήγηση στο μενού του συστήματος πολυμέσων SYNC 3.
Εκεί που δεν υπάρχει περίπτωση να το μπερδέψει κάποιος, πέραν του τομέα της εμφάνισης, είναι στο στήσιμο. Οι μηχανικοί της Ford Performance εξέλιξαν στο Nurburgring μια νέα, ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση που προσφέρει 12 επιλογές σκληρότητας στην απόσβεση και το rebound, χαμηλώνοντας παράλληλα την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω. Το launch control και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESC) 3 σταδίων, είναι επίσης στάνταρ.
Διαβάστε επίσης: To Ford Puma ST «δαγκώνει» με 200 ίππους (+video)
Δείτε ακόμα: Είναι ταχύτερο το Ford Fiesta ST από το Escort Cosworth; (+video)
Κάτω από το καπό η κατάσταση είναι αμετάβλητη, με τον τρικύλινδρο 1.5 EcoBoost να αποδίδει 200 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 290 Nm ροπής στις 1.600-4.000 σ.α.λ. Η ισχύς καταλήγει στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, επιταχύνοντας το μικρότερο ST στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,5 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 230 χλμ./ώρα τελικής. Μόλις 500 Fiesta ST Edition θα κατασκευαστούν για ολόκληρη την Ευρώπη, με άλλα 300 δεξιοτίμονα να προορίζονται για τη Μεγάλη Βρετανία.