Η Honda παρουσίασε το νέο HR-V για την αγορά της Βορείου Αμερικής, που είναι πλήρως εναρμονισμένο με τις ανάγκες της εκεί αγοράς, μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις, έχει αυξημένης χωρητικότητας κινητήρα και ακόμα πιο περιπετειώδη χαρακτήρα.
Η ταυτότητα του νέου αμερικανικού HR-V χαρακτηρίζεται από τη χαμηλή γραμμή των παραθύρων, η οποία εκτείνεται έως τα πίσω φτερά και τα πλατιά φωτιστικά σώματα που κάνουν το αυτοκίνητο να φαίνεται πιο φαρδύ από ό,τι είναι. Ούτως ή άλλως είναι 66 χλστ. φαρδύτερο από το προγενέστερο (ίδιο με το δικό μας HR-V MK3), φτάνοντας συνολικά στα 1.857 χλστ. Συγκριτικά, το ευρωπαϊκό HR-V 3ης γενιάς φτάνει στα 1.790 χλστ. Το μεταξόνιο είναι πιο κοντά, καθώς με 2.654 χλστ. (+43 χλστ. σε σχέση με πριν) το αμερικανικό HR-V διαθέτει 44 χλστ. περισσότερο αέρα (2.710 χλστ. το σημερινό δικό μας). Η τεράστια αλλαγή, βέβαια, αφορά το μήκος.
Η νέα εκδοχή του αμερικανοθρεμμένου Honda κερδίζει 238 χλστ. συγκριτικά με το απερχόμενο και 239 χλστ. σε σχέση με το νέο HR-V ευρωπαϊκών προδιαγραφών, φτάνοντας στα 4.579 χλστ. Με άλλα λόγια είναι μεγαλύτερο ακόμα και από το προηγούμενο CR-V, αλλά και αρκετά κοντά στο σημερινό (4.625 χλστ.). Για να το κάνουν πιο σπορ οδηγικά, οι μηχανικοί της Honda τοποθέτησαν νέα πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αυξάνοντας παράλληλα τα μετατρόχια (+50,8 χλστ. εμπρός και +63,5 χλστ. πίσω). Τα νέα φρένα από τη μεριά τους είναι πιο αποδοτικά, ενώ οι δαγκάνες είναι σχεδιασμένες με γνώμονα τη μικρότερη δυνατή αεροδυναμική αντίσταση, προς όφελος της κατανάλωσης.
Εντός καμπίνας οι Ιάπωνες εστίασαν στη βελτίωση της ορατότητας και της άνεσης. Σε αυτό συνεισφέρει η χαμηλή γραμμή παραθύρων, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, αλλά και οι εξωτερικοί καθρέπτες, που έχουν απομακρυνθεί από την εμπρός κολώνα. Παράλληλα, τα καθίσματα Body Stabilizing δεν κουράζουν τους επιβάτες, ακόμα και σε μακρινά ταξίδια. Η οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων κυμαίνεται από 7 έως 9 ίντσες, ενώ προαιρετικά διατίθεται και ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Κάτω από το καπό υπάρχει ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 160 ίππων και 187 Nm ροπής, που υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις. H βασική μπροστοκίνητη έκδοση LX ανακοινώνεται σε αστικό/υπεραστικό/μεικτό κύκλο με 9 λτ./7,3 λτ./8,4 λτ./100 χλμ. αντίστοιχα, ενώ η κορυφαία τετρακίνητη EX-L με 9,4 λτ./7,8 λτ./8,1 λτ./100 χλμ. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται αποκλειστικά με κιβώτιο CVT, εκκινώντας από τις 24.895 δολάρια (23.287 ευρώ) και φτάνοντας μέχρι τις 30.195 δολάρια (28.245 ευρώ).