H DS Automobiles φρεσκάρει τη ναυαρχίδα της, δίνοντας της παράλληλα ακόμα περισσότερη τεχνολογία και πολυτέλεια. Το DS 9 διατηρεί ακέραιες τις επιβλητικές γραμμές του αμαξώματος, αλλά κάτω από αυτές προσφέρει μια πλειάδα νέων εφαρμογών.
Εξωτερικά ξεχωρίζει η νέα σειρά Esprit De Voyage Collection, που προσφέρεται αποκλειστικά με τέσσερα νέα χρώματα (Crystal Pearl, Midnight Blue, Platinum Grey και Perla Nera Black). Η μεγάλη μάσκα, τα λεπτά παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, η έντονη κλίση της οροφής και τα φλας στις πίσω κολώνες α λα Citroen DS συνεχίζουν να χαρακτηρίζουν το παρουσιαστικό της γαλλικής λιμουζίνας, όπως και το χορταστικό της μήκος που αγγίζει τα 5 μέτρα (4.934 χλστ., πλάτος 1.932 χλστ., ύψος 1.460 χλστ, μεταξόνιο 2.895 χλστ.).
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα εξαιρετικά υλικά και οι δερμάτινες επενδύσεις Nappa, ενώ δεν λείπουν και εκείνες από alcantara. Η μεγάλη αλλαγή επικεντρώνεται στην οθόνη αφής των 12 ιντσών, και συγκεκριμένα στο ολοκαίνουργιο σύστημα πολυμέσων που φιλοξενεί. Το ανανεωμένο DS 9 έρχεται με στάνταρ την τελευταία έκδοση του IRIS System, που -σύμφωνα με τους Γάλλους- διαθέτει εντελώς νέο και πολύ πιο εργονομικό interface, αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και ευκολότερο έλεγχο των επιμέρους λειτουργιών του αυτοκινήτου. Μαζί με το IRIS στάνταρ είναι και το σύστημα Connected Navigation, που παρακολουθεί τις συνθήκες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, αναλύει τα δεδομένα και υπολογίζει τη βέλτιστη διαδρομή, προς εξοικονόμηση χρόνου και καυσίμων.
Νέα είναι και η έκδοση Opera, που τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας και εξοπλίζει το ανώτερο DS με ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς: από την ενεργητική ανάρτηση Active Scan Suspension, που διαβάζει το δρόμο μέσω κάμερας και ρυθμίζει αναλόγως σκληρότητα-ύψος, την τεχνολογία νυχτερινής όρασης (Night Vision) και την αναγνώριση εγρήγορσης του οδηγού (Driver Attention Monitoring), μέχρι αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2. Την ίδια ώρα στον τομέα της άνεσης, οι παροικούντες το DS 9 απολαμβάνουν premium ηχοσύστημα της Focal Electra, αλλά και το πακέτο Lounge για τους πίσω επιβάτες.
Στο μέτωπο των κινητήρων συναντάμε μόνο τις δυο plug-in υβριδικές εκδόσεις E-Tense 250και E-Tense 4×4 360, καθώς η PureTech 225 καταργείται . Κοινά τους στοιχεία αποτελούν το αυτόματο κιβώτιο των 8 ταχυτήτων και ο 1.6 λτ. υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας , σε διαφορετικές αποδόσεις. Στο E-Tense 250 το θερμικό μοτέρ αποδίδει 200 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρικό συνεισφέρει 110 ίππους και 320 Nm για μια συνδυαστική απόδοση 250 ίππων/360 Nm Η μπαταρία των 15,6 kWh επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινηθεί έως 75 χλμ. με τη χρήση ηλεκτρικού ρεύματος (έως 85 χλμ. σε αστικό κύκλο), προσφέροντας παράλληλα μέση κατανάλωση 1,0 λίτρου/100 χλμ. και μόλις 22 γρ.CO2/χλμ.
Το DS 9 E-Tense 4×4 360, τώρα, που ξεχωρίζει από τις 20άρες Munich ζάντες (19άρες Chambord το 250άρι), συνδυάζει τον 1.600άρη τούρμπο με δυο ηλεκτροκινητήρες: έναν 110 ίππων και 320 Nm ροπής και έναν 113 ίππων και 166 Nm ροπής, που αναλαμβάνει την κίνηση του πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 360 ίππους και τα 520 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 5,6 δλ. και 0-1000 μέτρα σε 25,4 δλ. (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 χλμ./ώρα η τελική). Οι εκπομπές CO2 βρίσκονται στα πολύ χαμηλά επίπεδα των 35 γρ./χλμ. ενώ η κατανάλωση περιορίζεται στα 1,5 λίτρα/100 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας, τέλος, όπως και στο E-Tense 250, διαρκεί 2 ώρες και 20 λεπτά με τη χρήση του onboard φορτιστή των 7,4 kW.