To Audi S3 περνάει από το καθιερωμένο facelift, το οποίο μόνο επιδερμικό δεν είναι. Πέρα από τη φρεσκαρισμένη εμφάνιση, το sport sedan/mega hatch από το Ίνγκολσταντ αποκτά περισσότερα άλογα, τεχνολογία από το RS 3 και βελτιώσεις στο στήσιμο, προκειμένου να έρθει ακόμα πιο κοντά στον οδηγό του.
Σχεδιαστικά είναι ευδιάκριτα με την πρώτη ματιά τα σημεία διαφοροποίησης. Βλέπουμε την αναθεωρημένη μάσκα και το διαφορετικό σημείο τοποθέτησης των τεσσάρων κύκλων, τους προηγμένους προβολείς Matrix LED στα φανάρια, τις νέες πολυάκτινες ζάντες και τον νέο προφυλακτήρα πίσω, με τον σημαντικά μεγαλύτερο διαχύτη. Οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης επίσης φαίνονται περισσότερο, ειδικά όταν πρόκειται για την προαιρετική της Akrapovich που συναντάμε εδώ.
Το εσωτερικό διακρίνεται για τις λιγότερες αλλαγές, αλλά και πάλι αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις να κάνεις με το φρεσκαρισμένο S3. Ο επιλογέας του κιβωτίου αποτελείται πλέον από κουμπιά αντί του μικρού διακόπτη μέχρι πρότινος, οι αεραγωγοί είναι ελαφρώς διαφορετικοί και τα γραφικά σε ψηφιακό καντράν-οθόνη infotainment καλύτερα. Κάτι απαραίτητο, καθώς το νέο S3 προσφέρει περισσότερες επιλογές στην παραμετροποίηση των δυναμικών του χαρακτηριστικών. Έξι προγράμματα λειτουργίας είναι στη διάθεση του οδηγού, με το νεοφερμένο Dynamic Plus να έρχεται από το RS 3, όπως και το torque splitter, και να στέλνει την περισσότερη ροπή στον πίσω εξωτερικό τροχό, ώστε να εξουδετερώνονται οι τάσεις υποστροφής.
Στο σετάρισμα του αυτοκινήτου τώρα, έχουμε σκληρότερα ψαλίδια, βελτιστοποιημένο τιμόνι, μεγαλύτερα φρένα μπροστά (357 χλστ. διάμετρος, 4 χλστ. πάχος), ανασχεδιασμένα γόνατα ΜακΦέρσον που επιτρέπουν μεγαλύτερο αρνητικό κάμπερ (άρα καλύτερη αίσθηση και περισσότερη πρόσφυση) και torque splitter στο πίσω διαφορικό, που κατανέμει ταχύτερα και αποτελεσματικότερα την ισχύ μεταξύ των τροχών. Στη μετάδοση εννοείται παραμένουν το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-tronic και το σύστημα Quattro, αλλά πλέον οι χρόνοι αλλαγών με το γκάζι πατημένο τέρμα έχουν μειωθεί στο μισό.
Σημαντικές αναβαθμίσεις συναντάμε και στο μηχανοστάσιο, όπου ο 2.0λιτρος TFSI κερδίζει 23 άλογα και 20 Nm σε σχέση με πριν, φτάνοντας συνολικά τους 333 ίππους και τα 420 Nm ροπής. Χάρη στην αυξημένη ισχύ ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται κατά 0,1 δλ., θέλοντας πλέον 4,7 δλ., την ώρα που η τελική παραμένει ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 250 χλμ./ώρα.