Το έψαχνε πολύ καιρό το Ford Puma και να, που ήρθε η ώρα. Το δημοφιλέστατο B-SUV αποκτά αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με το όνομα Gen-E, και ολοκληρώνει τη γκάμα του.
Το Puma Gen-E διαχωρίζει τη θέση του από τα θερμικά αδελφάκια του αφενός χάρη στον διαφορετικό προφυλακτήρα, αφετέρου χάρη στην κλειστή μάσκα και τις νέες ζάντες αλουμινίου. Και τα τρία στοιχεία διαφοροποίησης, πάντως, «φωνάζουν» ότι εμπνέονται από τη Mustang Mach-E, ενώ νέα είναι τα Dynamic Matrix LED φωτιστικά σώματα. Αποκλειστικό για το ηλεκτρικό Puma και το κίτρινο χρώμα, ενώ εξυπακούεται πως απουσιάζει η εξάτμιση από τον ελαφρώς ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Αυτό που επίσης απουσιάζει είναι ο βενζινοκινητήρας κάτω από το καπό, δίνοντας τη θέση του σε ένα frunk 43 λίτρων.
Εξίσου ευνοημένο από την ηλεκτρική διάταξη και το κανονικό πορτμπαγκάζ, το οποίο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 574 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους! Χωρητικότητα που όχι απλά τοποθετεί το Puma Gen-E στην απόλυτη κορυφή των B-SUV, αλλά κοντράρει απροβλημάτιστα και μοντέλα της αμέσως επόμενης κατηγορίας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων Sync 4 είναι στάνταρ, όπως και η τεχνολογία Alexa που επιτρέπει τον φωνητικό έλεγχο των περισσότερων λειτουργιών.
Την κίνηση του Puma Gen-E αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 168 ίππων, που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. και μεικτή κατανάλωση 13,1 kWh/100 χλμ. Σε συνδυασμό με τη μπαταρία των 43 kWh, το ηλεκτρικό Puma μπορεί να διανύσει μέχρι 376 χλμ. με μια φόρτιση (523 χλμ. σε αστικό κύκλο). Μιλώντας για φόρτιση, η σύνδεση του μικρότερο EV στη γκάμα της Ford σε παροχή 100 kW διαμορφώνει το χρόνο του 10-80% στα μόλις 23 λεπτά.
Όπως και τα Puma με κινητήρες εσωτερικής καύσης, το Gen-E παράγεται στο εργοστάσιο της Ford Otosan στην Κραϊόβα (Πολωνία), αλλά τα εξαρτήματα της ηλεκτρικής μετάδοσης μεταφέρονται από τη μονάδα του Halewood (Μεγάλη Βρετανία).