Η Toyota παρουσίασε το ολοκαίνουργιο Sienta για την αγορά της Ιαπωνίας, ένα συμπαγές MPV βασισμένο στο Yaris που προσφέρει ευρύχωρο εσωτερικό, υβριδικά σύνολα και δυνατότητα μεταφοράς έως 7 επιβατών.
Αυτή είναι η τρίτη γενιά του Sienta, έπειτα από το ντεμπούτο της πρώτης το 2003 και της δεύτερης το 2015. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-B και μοιράζεται μηχανικά μέρη με τα Yaris και Yaris Cross, όντας μακρύτερο και ψηλότερο όλων. Συγκεκριμένα, το μήκος του φτάνει τα 4.300 χλστ. και το ύψος τα 1.670 χλστ., ενώ το πλάτος βρίσκεται στα 1.695 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.750 χλστ. Η σχεδίαση χαρακτηρίζεται από τις καμπύλες επιφάνειες και τα χαριτωμένα φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, την ώρα που το προφίλ διαθέτει πλαστικά προστατευτικά χαμηλά στις πόρτες και τα πλαϊνά των προφυλακτήρων. Στο πίσω μέρος αντίστοιχα κυριαρχούν τα κάθετα φανάρια, με την α λα μπούμερανγκ προσέγγιση.
Η χαμηλή γραμμή της βάσης των παραθύρων, τα μεγάλα κρύσταλλα, οι συρόμενες πίσω πόρτες και η μεγάλη για το πορτμπαγκάζ, που φτάνει μέχρι το μέσο του προφυλακτήρα, δείχνουν ότι η λειτουργικότητα ήταν η κύρια προτεραιότητα για την ομάδα σχεδιασμού. Κάτι που μετουσιώνεται στο εσωτερικό, με τις πολλές έξυπνες λύσεις (όπως γάντζοι για τσάντες στα υποβραχιόνια), το επίπεδο πάτωμα, τις τρεις σειρές καθισμάτων και τη δυνατότητα μεταφοράς αναπηρικού αμαξιδίου. Η ψηφιακότητα δεν λείπει, με την οθόνη αφής στην κορυφή του ταμπλό να φτάνει έως τις 10,2 ίντσες και να συνοδεύεται από τον προαιρετικό ψηφιακό πίνακα οργάνων (στις πλουσιότερες εκδόσεις). Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στον κλιματισμό της καμπίνας, μέσω ειδικών αεραγωγών κρυμμένων στην οροφή που διαχέουν καλύτερα τον αέρα στο σύνολο του χώρου.
Αναφορικά με τα κινητήρα σύνολα, το Sienta αξιοποιεί την γκάμα του Yaris και τον 1.500άρη Dynamic Force σε υβριδική ή μη μορφή. Στην πρώτη περίπτωση ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και αποδίδει συνδυαστικά 116 ίππους, ενώ στη δεύτερη ο βενζινοκινητήρας παράγει 125 ίππους. Η ισχύς μεταφέρεται είτε στους εμπρός είτε στους τέσσερις τροχούς (E-Four), αποκλειστικά μέσω του κιβωτίου διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης Direct Shift CVT. Όσοι θέλουν να αλλάζουν μόνοι τους σχέσεις, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία Sport Sequential Shiftmatic, που προσομοιώνει 10 προεπιλεγμένες σχέσεις.
Οι τιμές του νέου Sienta ξεκινούν από τα 1,95 εκατ. γεν (14.243 ευρώ) για το πενταθέσιο βενζινοκίνητο 2WD και φτάνουν μέχρι τα 3,11 εκατ. γεν ( πενταθέσιο βασικής προδιαγραφής 2WD και φτάνουν μέχρι τα 3.108.000 ¥ (22.700 ευρώ) για το υβριδικό επταθέσιο E-Four.