Η Porsche υπήρξε ιδιαίτερα δραστήρια στην Έκθεση του Λος Άντζελες, καθώς εκτός των Cayman GT4 RS/RS Clubsport παρουσίασε τις πιο σπορ εκδόσεις της Taycan. Δύο μάλιστα, γιατί «μία ίσον καμία» κατά πώς σκέφτονται στο Τσουφενχάουζεν. Τα ονόματα αυτών: GTS και Sport Turismo.
Η Taycan GTS ακολουθεί τα βήματα των αντίστοιχων 911, Macan και Cayenne, ξεχωρίζοντας εμφανισιακά από τις υπόλοιπες εκδόσεις, διαθέτοντας βελτιωμένο στήσιμο και τοποθετούμενη κάτω από την Turbo. Η ανάρτηση προέρχεται από την κορυφαία Taycan, όμως είναι σεταρισμένη ειδικά για την GTS. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, όπως και το πακέτο Sport Chrono Package, αλλά και το σύστημα torque vectoring. Σχεδιαστικά, τη διαφορά κάνουν οι μαύρες ζάντες των 20 ιντσών, το σήμα κατατεθέν κόκκινο χρώμα, ο πιο επιθετικός προφυλακτήρας μπροστά, ο διαχύτης στον πίσω και οι πλαϊνές ποδιές.
Πίσω από τους τροχούς κρύβονται 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω, με δίσκους 390 χλστ. μπροστά. Προαιρετικά διατίθεται το κεραμικό σετ Porsche Ceramic Composite Brakes, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως οι δαγκάνες προέρχονται από την Taycan 4S.
Ο εσωτερικός κόσμος της Taycan GTS εμπλουτίζεται από το πακέτο Race-Tex, που καλύπτει τις περισσότερες επιφάνειες σε χορταστικό suede και προσφέρει μια τετράδα εξόχως δυναμικών μπάκετ καθίσματα (ιδίως τα μπροστά, χάρμα ιδέσθαι). Τα σήματα «GTS» και το τιμόνι GT φροντίζουν να βάλουν τους επιβάτες στο κλίμα, σε περίπτωση που δεν το κάνει ο υπέροχος διάκοσμος.
H Taycan GTS Sport Turismo τώρα, ουσιαστικά είναι η χαμηλωμένη εκδοχή της Cross Turismo. Οι Γερμανοί πήραν τη «χωμάτινη» Taycan, αφαίρεσαν τα πλαστικά προστατευτικά, έφεραν την απόσταση από το έδαφος στο ύψος της Taycan GTS, τοποθέτησαν το εμφανισιακό πακέτο αυτής και δημιούργησαν τη Sport Turismo. Οι διαστάσεις πάντως παραμένουν ταυτόσημες της Cross Turismo, κάτι που μεταφράζεται σε χώρο αποσκευών 445 λίτρων με τα πίσω καθίσματα στις θέσεις τους και 1.212 λίτρων με αυτά αναδιπλωμένα, έχοντας παράλληλα και 82 λίτρα χώρου στο εμπρός πορτμπαγκάζ. Από την Cross Turismo έρχονται οι υποδοχές για βάσεις ποδηλάτων πίσω και η πανοραμική ηλιοροφή, η οποία για τη Sport Turismo προσφέρει μεταβαλλόμενο επίπεδο φωτεινότητας.
Στα ακόμα πιο ενδιαφέροντα, την κίνηση των Taycan GTS/GTS Sport Turismo αναλαμβάνει το δίδυμο ηλεκτροκινητήρων που συναντάμε στις Turbo, με χαμηλότερη απόδοση. Εδώ η ισχύς ανέρχεται στα 598 άλογα, αποστασιοποιούμενη διακριτά από τους 679 ίππους της Turbo. Παρόλα αυτά, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα δεν διαρκεί πάνω από 3,5 δλ. για καμία από τις δυο νέες Taycan. Την τροφοδοσία των δυο ηλεκτροκινητήρων αναλαμβάνει μια μπαταρία 93,4 kWh, με δυνατότητα φόρτισης έως 270 kW. Η χρήση ταχυφορτιστή εξασφαλίζει φόρτιση από 5 στο 80% εντός μόλις 22,5 λεπτών.