Η BMW παρουσίασε τις νέες X5 και X6, οι οποίες αναβαθμίζονται σε βαθμό πέραν ενός απλού facelift και αποκτούν αποκλειστικά υβριδική γκάμα κινητήρων, με περισσότερη ισχύ.
Ξεκινάμε από την X5, που αποκτά νέα και πιο δυναμικά φωτιστικά σώματα με LED ημέρας σε σχήμα βέλους, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με έξτρα χρώμιο μπροστά, επίσης χρωμιωμένα και πιο τονισμένα «νεφρά» -τα οποία προαιρετικά είναι φωτιζόμενα-, νέα σχέδια στις ζάντες αλουμινίου και αναθεωρημένα φανάρια πίσω. Η X6 ξεχωρίζει περισσότερο δίπλα στο προηγούμενο μοντέλο, καθώς αποκτά στάνταρ το πακέτο M με τα μαύρα στοιχεία σε μάσκα-προφυλακτήρες-καθρέπτες, συν τα νέα φωτιστικά σώματα και τον ανασχεδιασμό στους προφυλακτήρες εμπρός-πίσω.
Πολύ περισσότερες είναι οι αλλαγές μέσα, όπου οι νέες X5/X6 αποκτούν την ενιαία διάταξη Curved Display των 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και των 14,9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Οι Γερμανοί δηλώνουν πως η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών χειρίζονται το infotainment μέσω της οθόνης και φωνητικών εντολών, αλλά ταυτόχρονα διατηρούν στην κεντρική κονσόλα το 22χρονο περιστροφικό χειριστήριο του iDrive. O κλασικός επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου (8 σχέσεων σε όλες τις εκδόσεις) αντίθετα, έχει δώσει τη θέση του στον διακόπτη που πρωτοείδαμε στις Σειρά 7 και X7.
Από την X7 δανείζονται τα δυο μικρότερα crossover και τους κινητήρες. Όλοι συνδυάζονται πλέον με ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, ενώ ευχάριστη έκπληξη προκαλεί το γεγονός πως διατηρείται η ντίζελ επιλογή. Οι xDrive30d ανοίγουν τις γκάμες των X5 και X6, με τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo να αποδίδει 300 ίππους και 670 Nm. Το καλοκαίρι θα προστεθεί ακόμα ένα πετρελαιοκίνητο σύνολο, αλλά προς το παρόν αυτό είναι το μοναδικό. Στη βάση των βενζικοκινητήρων τώρα, συναντάμε τον επίσης 3.0λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twinturbo στα 380 άλογα και τα 540 Nm ροπής, κερδίζοντας 40 ίππους σε σχέση με τα απερχόμενα μοντέλα. Ισχύς ικανή για 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. στις τετρακίνητες εκδόσεις (γιατί υπάρχει και η πισωκίνητη sDrive40i).
Ο 4.4 V8 twinturbo των X5/X6 xDrive Μ60i είναι νέος και προέρχεται από την αντίστοιχη X7, αντικαθιστώντας τις μέχρι πρότινος X5/X6 xDrive M50i. Ενσωματώνει και αυτός 48βολτο υβριδικό σύστημα, αλλά δεν παρουσιάζει βελτίωση ούτε στα νούμερα απόδοσης (σταθερά στα 525 άλογα και 750 Nm), ούτε στις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ.). Σίγουρα, ωστόσο, θα είναι καλύτερος στην κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων.
Βελτίωση μεγαλύτερη ακόμα και από τις s/xDrive40i, παρουσιάζουν οι plug-in υβριδικές xDrive50e. Εδώ, πέρα από τον ισχυρότερο βενζινοκινητήρα (ίδιος με των βασικών εκδόσεων), ανεβαίνει πολύ σε ισχύ και ο ηλεκτροκινητήρας. Πλέον παράγει 197 ίππους από 113, μαζί με 449 Nm, έχοντας τη δυνατότητα να κινήσει τα μεγάλα SUV έως 64 χλμ. (+16 χλμ.) χάρις και στη μεγαλύτερη μπαταρία των 29,5 kWh (από 24 kWh). Συνδυαστικά, οι xDrive50e αποδίδουν 485 ίππους και 699 Nm (από 390 άλογα και 600 Nm) και κατεβάζουν το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 4,6 δλ. (από 5,3 δλ. στις xDrive45e). Ακόμα πιο εντυπωσιακή η μέση κατανάλωση, που ανακοινώνεται στα 0,8-1,1 λίτρα/100 χλμ.!