Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 Coupe έως 680PS

Οι Mercedes-AMG συνεχίζουν το ταξίδι τους στην οδό των τετρακύλινδρων κινητήρων, όπου κύλησε τους τροχούς της πρώτη η A 45 MK1. Τις κορυφαίες A-Class ακολούθησαν οι C 43 και C 63, για να εμπλουτιστεί η γκάμα με τις νέες GLC 43/63.

Οι SUV αδερφές των «μεγάλων» C-Class ξεχωρίζουν σχεδιαστικά από τον επιθετικό προφυλακτήρα μπροστά, τις ποδιές στο πλάι, το διαχύτη με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα και το διακριτικό spoiler στην 5η πόρτα. Οι διαφορές μεταξύ GLC 43 και 63 είναι λίγο πιο δύσκολο να εντοπιστούν, καθώς περιορίζονται στα εντονότερα αεροδυναμικά στοιχεία και τις μεγαλύτερες ζάντες (22 ιντσών αντί 20 ή 21) της δεύτερης.

Αμφότερες βρίθουν δερμάτινων και alcantara επενδύσεων στο εσωτερικό, εξαιρετικών μπάκετ καθισμάτων και ειδικών γραφικών σε σύστημα πολυμέσων-πίνακα οργάνων για επίσης ειδικά εξελιγμένα προγράμματα λειτουργίας. Τα οποία προγράμματα ελέγχουν την κατάσταση κάτω από τα μυώδη αμαξώματα, όπου πετυχαίνουμε τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις. Τόσο μεταξύ τους, όσο και συγκριτικά με τα απερχόμενα μοντέλα.

Η GLC 43 έχει κάτω από το καπό τον 2.0λιτρο τούρμπο των 421 ίππων και 500 Nm, που γνωρίζουμε από την A 45 S. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας του ήπια υβριδικού συστήματος συνεισφέρει 13 ίππους όταν χρειάζεται, με την ισχύ να κατανέμεται σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος 4Matic+ και 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,8 δλ. και είναι ίδια με της απερχόμενης GLC 43, του 3.0 V6 twinturbo και των 385 ίππων. Στα γνωστά ηλεκτρονικά περιοριζόμενα επίπεδα παραμένει και η τελική, ήτοι 250 χλμ./ώρα.

Η GLC 63 εξοπλίζεται με τον ίδιο M139, αλλά ενισχυμένο στα 476 άλογα και τα 554 Nm. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά έχει τον χαρακτηρισμό «S E Performance» να φανερώνει την ύπαρξη ηλεκτροκινητήρα 201 ίππων, που εκτινάσσει τη συνολική απόδοση στα 680 άλογα και τα 1.020 Nm ροπής! Αναμενόμενα ο χρόνος για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα δεν έχει σχέση με της GLC 43, καθώς χρειάζονται μόλις 3,5 δλ. Η τελική αντίστοιχα κερδίζει έναν έξτρα «αέρα» 25 χλμ./ώρα από τον κόφτη, φτάνοντας τα 275 χλμ./ώρα.

Τόσο η GLC 43 όσο και η GLC 63 αξιοποιούν ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (AMG Ride Control), σύστημα τετραδιεύθυνσης και προαιρετικά κεραμικά δισκόφρενα.

Get it on Google Play Download on the App Store