Η Maserati μπήκε στην υβριδική εποχή με την Ghibli και άλλαξε σελίδα με την MC20, οπότε λογικό κι αναμενόμενο να ακολουθούσε η Levante.
Το ιταλικό SUV διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρις στο μπλε χρώμα, που χρησιμοποιείται στους χαρακτηριστικούς τριπλούς αεραγωγούς στα φτερά, την «Τρίαινα» στις πίσω κολόνες και τις δαγκάνες των φρένων, ενώ υπάρχουν και τα ανάλογα σήματα. Το χρώμα Azzurro Astro είναι αποκλειστικό για τη Levante Hybrid, ενώ ελαφρώς διαφορετικά είναι και τα φωτιστικά σώματα, με διαφορετικά γραφικά στα LED.
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσε παρά να υπάρχει δέρμα σχεδόν σε κάθε σπιθαμή, με τις ραφές και τα κεντημένα σήματα στα καθίσματα να είναι επίσης μπλε. Ο πίνακας οργάνων φιλοξενεί νέα γραφικά και η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων στο ταμπλό, να εκτείνεται πλέον στις 10,1 ίντσες (από 8,4). Το Maserati Intelligent Assistant διαθέτει αναβαθμίσεις σε γραφικά και λογισμικό, όντας μονίμως συνδεδεμένο στο διαδίκτυο. Κάτι που σημαίνει ότι όποια αναβάθμιση προκύπτει από το εργοστάσιο, εγκαθίσταται αυτόματα στο αυτοκίνητο.
Τα μεγάλα νέα, βέβαια, αφορούν τα δρώμενα κάτω από το καπό. Ο 2λιτρος τούρμπο τετρακύλινδρος συνδυάζεται με εναλλάκτη 48 Volt και υπερφορτιστή e-Booster, τα οποία αντλούν ενέργεια από μπαταρία. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 330 άλογα στις 5.750 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ., με την ισχύ να μεταφέρεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός νέου 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε ακριβώς 6 δλ. και η τελική φτάνει τα 240 χλμ./ώρα, νούμερα ελαφρώς χειρότερα από της Ghibli (5,7 δλ. και 255 χλμ./ώρα), κάτι αναμενόμενο λόγω των 2.090 κιλών.
Σύμφωνα με τους Ιταλούς, το υβριδικό σύνολο προσφέρει ροπή ντίζελ με χαρακτηριστικά λειτουργίας βενζινοκίνητου εξακύλινδρου εν σειρά, προσφέροντας παράλληλα μειωμένη κατανάλωση έως 16% σε σχέση με τον 3.0 V6 twinturbo.