Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες 911 της τελευταίας 30ετίας παρουσίασε η Porsche, με τη μορφή της Sport Classic. Μιας παρουσίας που οπτικά παραπέμπει στη θρυλική 2.7 Carrera RS του 1973, την ώρα που μηχανικά συνδυάζει Turbo S και GTS!
Εμφανισιακά έχουμε το φαρδύτερο αμάξωμα της Turbo S, δίχως όμως τους πλευρικούς αεραγωγούς. Οι σχεδιαστές της Porsche ήθελαν πιο καθαρές γραμμές και όσο το δυνατόν περισσότερους συσχετισμούς με την 2.7 RS. Κάτι που καταφέρνουν ιδανικά οι ρετρό ζάντες των 20 και 21 ιντσών, που παραπέμπουν στο κλασικό σχέδιο της Fuchs που είχε η RS στα 70’s, αλλά και η νοσταλγική «ουρά πάπιας» στο πίσω μέρος. Η αεροτομή ducktail συμπληρώνεται από τα αυτοκόλλητα στις πόρτες και την οροφή, για μια εξαιρετική προσαρμογή της δεκαετίας του 70 στα σύγχρονα δεδομένα.
Το ίδιο ισχύει για το εσωτερικό, όπου οι οθόνες αφής και τα ηλεκτρονικά συστήματα συνδυάζονται με ρετρό επενδύσεις σε καθίσματα-πόρτες, που πλαισιώνονται από δέρμα και έχουν στο επίκεντρο το λεβιέ του χειροκίνητου κιβωτίου. Και κάπου εδώ, αρχίζουν τα πολύ ωραία με την 911 Sport Classic.
Κάτω από το καπό και την ducktail συναντάμε τον 3.8 twinturbo εξακύλινδρο boxer της 911 Turbo S, αλλά σε detuned μορφή 550 ίππων και 600 Nm (580 ίπποι και 750 Nm η απλή Turbo, 650 ίπποι και 800 Nm η Turbo S). H Sport Classic, όμως, δεν μεταφέρει την ισχύ σε όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Εδώ αναλαμβάνουν μόνο ο πίσω άξονας και μάλιστα μέσω της 7τάχυτης μηχανικής μετάδοσης, που γνωρίζουμε από τη χειροκίνητη GTS! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως οι Γερμανοί αποκαλύπτουν τις αλλαγές στα μηχανικά μέρη και τα κομμάτια που διαθέτει αποκλειστικά η Sport Classic. Την οροφή και το καπό από συνθετικά υλικά (CFRP), όπως και τα LED Matrix φανάρια, δεν τα βρίσκεις στις 911 Turbo/Turbo S.
Το σύστημα τετραδιεύθυνσης, τα κεραμικά φρένα και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση είναι επίσης στάνταρ στη Sport Classic, για αυτό και στη Γερμανία κοστίζει περίπου 80.000 ευρώ παραπάνω από την Turbo (274.714 ευρώ). Η παραγωγή θα περιοριστεί στα 1.250 κομμάτια.