Η Porsche διατηρεί τεράστια παράδοση στο Le Mans. Μπορεί φέτος να μην τα πήγε καλά, καθώς η πρώτη 963 Hybrid τερμάτισε μόλις στην 9η θέση, αλλά οι Γερμανοί είναι με διαφορά οι πολυνίκεις του δημοφιλέστερου αγώνα αντοχής, με 16 κατακτήσεις. Για να γιορτάσει αυτές, αλλά κυρίως τα 72 συνεχόμενα χρόνια συμμετοχής στις 24 Ώρες του Le Mans και τα 100 χρόνια του αγώνα, το Τσουφενχάουζεν παρουσίασε την 911 Carrera GTS Le Mans Centenaire Edition.
Το όνομα-«σιδηρόδρομος» κρύβει αφενός τους εορτασμούς για τον αιώνα διεξαγωγής του Le Mans, αφετέρου νύξεις με ιστορικά αγωνιστικά της Porsche. Το Le Mans Silver χρώμα και το νούμερο 46 στις πόρτες, ας πούμε, προέρχονται από την 356 SL του 1951, που είχε κατακτήσει την πρώτη θέση στην κατηγορία της. Οι χρυσαφί ζάντες και οι διαγώνιες λωρίδες στα πίσω κρύσταλλα, που θυμίζουν αεραγωγούς, εμπνέονται από το θριαμβευτή του 1998: την 911 GT1. Από την ίδια πηγή είναι οι κόκκινες ζάντες και οι Graphite Blue επενδύσεις στο εσωτερικό. Εκεί συναντάμε και το διάγραμμα της πίστας στο υποβραχιόνιο, μαζί με την ημερομηνία της 100ετίας του Le Mans (1923-2023).
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές, οπότε η Le Mans Centenaire Edition διατηρεί τον 3.0λιτρο εξακύλινδρο twinturbo boxer στα 480 άλογα και 570 Nm, μαζί με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση συνεχίζουν να έρχονται σε 3,3 δλ. και η τελική να φτάνει στα 311 χλμ./ώρα – επιδόσεις που, όσο συγκλονιστικό κι αν ακουστεί, είναι καλύτερες από τις αντίστοιχες της road legal GT1 (0-100 σε 3,9 δλ., τελική 308 χλμ./ώρα)! Μόνο 72 911 Carrera GTS Le Mans Centenaire Edition (όσα και τα χρόνια συμμετοχής της Porsche στο Le Mans) θα κυκλοφορήσουν, με τιμή 237.819 ευρώ στη Γερμανία.