Η Porsche προσέθεσε στη γκάμα της 911 μια πολύ ενδιαφέρουσα έκδοση, που φέρνει στοιχεία από την Carrera S στη βασική. Το όνομά της; Carrera T. Σκοπός της; Να δώσει χειροκίνητο κιβώτιο και πλούσιο εξοπλισμό σε όσους θέλουν κάτι παραπάνω από την απλή Carrera, αλλά δεν χρειάζονται τα 450 άλογα της Carrera S.
Η Carrera T (εκ του «Touring») ξεχωρίζει εμφανισιακά μέσω των Titanium Grey ζαντών (20 ιντσών εμπρός, 21 πίσω) από την Carrera S, τα αυτοκόλλητα στις πόρτες, τις μαύρες απολήξεις της εξάτμισης και των Agate Gray καλυμμάτων στους καθρέπτες. Στο εσωτερικό συναντάμε ακόμα περισσότερες διαφορές, με σημαντικότερη την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων (αν θέλει ο αγοραστής μπαίνουν, δίχως επιβάρυνση). Η Porsche έχει αφαιρέσει επίσης μέρος της ηχομόνωσης, τοποθετώντας παράλληλα λεπτότερα κρύσταλλα και μικρότερη μπαταρία, προκειμένου να μειώσει το βάρος κατά 45,3 κιλά σε σχέση με την Carrera.
Η φίρμα από το Τσουφενχάουζεν έκανε μπόλικη δουλειά με την Carrera T, συμπεριλαμβάνοντας στο βασικό εξοπλισμό το πακέτο Sport Chrono, τη σπορ εξάτμιση, το μπλοκέ διαφορικό με Torque Vectoring και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση PASM Sport, που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. Στάνταρ είναι και το 7άρι χειροκίνητο κιβώτιο, που δεν προσφέρεται στην απλή Carrera, χαρίζοντας ιδιαίτερο χαρακτήρα στην T. Η μηχανική μετάδοση διαχειρίζεται τους 385 ίππους και τα 450 Nm του 3.0λιτρου twinturbo εξακύλινδρου boxer, δίνοντας στην Carrera T τη δυνατότητα για 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. και τελική 291 χλμ./ώρα. Προαιρετικά, διατίθεται και με το 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK, κατεβαίνοντας στα 3,8 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση (κοινή η τελική).