Όποιος θέλει plug-in υβριδική Mercedes-AMG αλλά δεν χρειάζεται τους σχεδόν 700 ίππους των 63 S E Performance, μπορεί πλέον να κοιτάξει την GLE 53 Hybrid. Την έκδοση που έρχεται να γεφυρώσει το κενό μεταξύ 43 και 63, αξιοποιώντας την PHEV τεχνολογία.
Όπως σε κάθε Mercedes-AMG, έτσι και στην GLE 53 Hybrid ξεχωρίζουν σχεδιαστικά από τον επιθετικό προφυλακτήρα και τη μάσκα Panamericana μπροστά, τις ποδιές στο πλάι, το διαχύτη με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα και το διακριτικό spoiler στην 5η πόρτα. Οι πολυάκτινες ζάντες των 22 ιντσών (προαιρετικά 23) επίσης γεμίζουν το μυώδες παρουσιαστικό, με τα σηματάκια «Turbo Hybrid» να δίνουν το στίγμα. Οι Γερμανοί αναφέρουν πως η μάσκα φέρει μοναδικά στοιχεία για την GLE 53 Hybrid, διαθέτοντας ειδικά σχεδιασμένα πτερύγια που τροφοδοτούν με αέρα έναν επιπρόσθετο εναλλάκτη αέρα.
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαν παρά να δεσπόζουν δερμάτινες και alcantara επενδύσεις, εξαιρετικά μπάκετ καθίσματα και ειδικά γραφικά σε σύστημα πολυμέσων-πίνακα οργάνων για επίσης ειδικά εξελιγμένα προγράμματα λειτουργίας. Τα οποία προγράμματα ελέγχουν την κατάσταση κάτω από το γυμνασμένο αμάξωμα, όπου συναντάμε την ειδοποιό διαφορά συγκριτικά με την απερχόμενη 53άρα.
Ο 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά biturbo παραμένει, παίρνοντας 14 άλογα και φτάνοντας πλέον τα 449 (από 435, ίδια η ροπή των 559 Nm). Η μεγάλη αλλαγή αφορά το εξηλεκτρισμένο σκέλος του συστήματος, που περνάει από το mild στο plug-in υβριδικό επίπεδο. Εκεί που η προηγούμενη GLE 53 είχε έναν ηλεκτροκινητήρα σε ρόλο μίζας-γεννήτριας, απόδοσης 21 ίππων και 200 Nm, η καινούργια αποκτά κανονικό ηλεκτρικό μοτέρ που μπαίνει στην πρίζα, παράγοντας 136 ίππους. Η συνολική ισχύς φτάνει αισίως τα 543 άλογα και 749 Nm, σηματοδοτώντας ενίσχυση 108 ίππων και 190 Nm σε σχέση με πριν. Αναμενόμενα η επιτάχυνση για το 0-100 χλμ./ώρα είναι αρκετά καλύτερη, απαιτώντας 4,7 δλ. (-0,3 δλ.), ωστόσο το σημαντικά αυξημένο βάρος λόγω της μπαταρίας των 31,4 kWh και του μεγαλύτερου ηλεκτροκινητήρα στερεί ακόμα καλύτερες επιδόσεις.
Με τέτοιο γκάζι και βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους, δεν προξενεί εντύπωση πως η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση AMG Ride Control+ και το σύστημα τετραδιεύθυνσης έχουν ρυθμιστεί εκ νέου. Μαζί τους και τα κεραμικά δισκόφρενα, έστω στον προαιρετικό εξοπλισμό.