Τον περασμένο μήνα, η Stellantis ανακοίνωσε ότι η Peugeot θα παρουσιάσει τουλάχιστον 5 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Δύο από αυτά θα είναι τα E-3008 και E-5008, που βασίζονται στην επόμενη γενιά των γαλλικών crossover. Στο μεταξύ, η σημερινή αποκτά ήπια υβριδική τεχνολογία και χαμηλότερη κατανάλωση.
Τα 3008 και 5008 Hybrid έχουν έναν νέο 1.200άρη υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα, που συνδυάζει κύκλο Miller και 48βολτο υβριδικό σύστημα. Ο νέος 1.2 PureTech συνοδεύεται από ένα καινούργιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, που αντικαθιστά το 8άρι και φιλοξενεί έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm. Αυτός, με τη σειρά του, μπορεί να κινήσει κατά μόνας το αυτοκίνητο όταν οι απαιτήσεις σε ροπή είναι οι ελάχιστες δυνατές, παρέχοντας παράλληλα μια προσωρινή ώθηση 12 ίππων όταν ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι.
Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 136 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και τα 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., σηματοδοτώντας αύξηση 6 ίππων σε σχέση με τον μη υβριδικό 1.2 PureTech. Ακόμα μεγαλύτερα τα οφέλη στην κατανάλωση, η οποία σύμφωνα με την Peugeot μειώνεται έως και 15%. Συγκεκριμένα, τα 3008/5008 Hybrid «καίνε» 2,5 λίτρα/100 χλμ. λιγότερα στην πόλη και 0,7 λίτρα/100 χλμ. έξω από αυτή, κατεβάζοντας τη μέση τιμή κατανάλωσης κατά 1,0 λίτρο/100 χλμ. Πλέον τα δυο crossover της Peugeot βρίσκονται στα 5,1-6,3 λίτρα/100 χλμ., συγκριτικά με τις αυτόματες εκδόσεις των PureTech 130.
Ανάλογη μείωση παρουσιάζεται στις εκπομπές ρύπων, με το μέσο όρο να χαμηλώνει κατά 20 γρ. CO2/χλμ. Σε υψηλότερες ταχύτητες έως 145 χλμ./ώρα ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται αυτόματα όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, αλλά μόνο με σταθερή ταχύτητα ή όταν επιβραδύνει. Στο δεύτερο σκέλος συνδράμει και η ανάκτηση ενέργειας, που τροφοδοτεί τη μπαταρία των 898 Wh (432 Wh ωφέλιμα) κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Χωροταξική επιλογή που κρατάει ανέπαφη τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.
Ο 1.2 τούρμπο διαθέτει υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και αλυσίδα, ενώ υπάρχει και σύστημα ηχητικής ειδοποίησης σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, προκειμένου να ειδοποιούνται πεζοί και ποδηλάτες όταν το αυτοκίνητο κινείται με το ρεύμα. Οι Γάλλοι επιβεβαιώνουν πως ο νέος κινητήρας θα μπει στα 208, 2008, 308, 308 SW και 408, ενώ μελλοντικά θα διατεθεί έκδοση με 100 ίππους.