Η Mercedes-AMG παρουσίασε τη νέα και ριζικά αλλαγμένη μηχανικά C43, που αποχαιρετά τον 3.0 V6 twinturbo και υποδέχεται έναν 2λιτρο τούρμπο με τεχνολογία από τη Formula 1.
Η νέα C43 καταρχάς ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες W206 από τη χαρακτηριστική μάσκα Panamericana, τον κλασικά επιθετικό προφυλακτήρα μπροστά, τις πολυάκτινες ζάντες 18, 19 ή 20 ιντσών, τον ψευδοδιαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης που φιλοξενεί. Οι έχοντες «γερακίσιο» μάτι θα προσέξουν και τα σήματα «Turbo Electrified» στα εμπρός φτερά, που δίνουν το μήνυμα για τα δρώμενα στο μηχανοστάσιο.
Πριν πάμε σε αυτό, να ρίξουμε μια ματιά στον εσωτερικό κόσμο της C43. Συνδυασμός δέρματος Artico, αλουμινίου και απομίμησης ανθρακονημάτων με κόκκινες ραφές και ίδιου χρώματος ζώνες ασφαλείας, μαζί με το AMG Track Pace στο σύστημα πολυμέσων MBUX. Ένα σύστημα τηλεμετρίας που καταγράφει τα πάντα από την κίνηση του αυτοκινήτου, όπως ταχύτητα, πλευρική επιτάχυνση, γωνία τιμονιού, φρενάρισμα και χρόνους πίστας. Οι δυο οθόνες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το infotainment διαθέτουν επίσης νέα γραφικά και λειτουργίες αποκλειστικές για τη δυναμική της C43.
Μια δυναμική που εμφανίζεται αυξημένη σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, παρότι η χωρητικότητα του κινητήρα είναι μειωμένη. Ο M139l πρωτοεμφανίστηκε στη νέα SL43, με μέγιστη απόδοση 381 ίππους. Στη C43, όμως, παίρνει θέση στην ισχυρότερη μορφή του έως τώρα, παράγοντας 410 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 500 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Ο τετρακύλινδρος τούρμπο των 2 λίτρων δεν είναι μόνος του, καθώς απολαμβάνει τη συνδρομή 48βολτου υβριδικού συστήματος που αφενός προσθέτει 14 ίππους, αφετέρου επιτρέπει τη χρήση ηλεκτρικού τούρμπο – ίδιας φιλοσοφίας με τους υπερτροφοδότες που χρησιμοποιούν τα μονοθέσια της γερμανικής εταιρίας στη Formula 1, δηλαδή! Συγκριτικά, η απερχόμενη C43 3.0 V6 twinturbo έχει 390 ίππους και 520 Nm.
Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου G-TRONIC και του συστήματος τετρακίνησης 4MATIC+. Για τη C43 η κατανομή της ροπής έχει ρυθμιστεί στο 31-69, προσδίδοντας έντονα χαρακτηριστικά πίσω κίνησης. Εκτός αυτού, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μεταβλητή κρεμαγέρα και τετραδιεύθυνση, για πρώτη φορά στα χρονικά του μοντέλου. Από επιδόσεις δεν θα μπορούσε να μη διαπρέπει, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,6 δλ. και ξεπερνώντας κατά 0,3 δλ. την αντίστοιχη SL, αλλά και κατά 0,1 δλ. την απερχόμενη C43. Σε κάθε περίπτωση, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.