Η Maserati έκανε τα αποκαλυπτήρια του μικρότερου SUV της, στο οποίο στηρίζει πάρα πολλά για τη μελλοντική της οικονομική ευμάρεια. Η Grecale έρχεται με πλήρη γκάμα κινητήρων και εκδόσεων, ενώ βρίσκεται καθ’ οδόν και η ηλεκτρική της εκδοχή.
Οι γραμμές του αμαξώματος και η διαμόρφωση προφυλακτήρων-μάσκας αντλούν έμπνευση από τη μεγαλύτερη Levante, με το όπλο του Ποσειδώνα να αποτελεί το επίκεντρο του εμπρός μέρους. Τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα παραπέμπουν ελαφρώς σε αυτά της MC20 (και του Ford Puma, να λέμε την αλήθεια), ενώ τα μακρόστενα πίσω θυμίζουν νοερά τα «μπούμερανγκ» της 3200GT, ιδίως με το σχήμα των LED (αρκετά έντονη η ομοιότητα και με αυτά του Fiat Tipo, πάντως). Το μήκος της φτάνει τα 4.859 χλστ., το πλάτος τα 1.979 χλστ., το ύψος τα 1.659 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.901 χλστ., τοποθετούμενη ανάμεσα στη Levante (5.020 χλστ. μήκος) και την Alfa Romeo Stelvio (4.702 χλστ.), στην οποία βασίζεται.
Στο εσωτερικό συναντάμε μια πρωτόγνωρη εικόνα πολυτέλειας και high tech αισθητικής για Maserati, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να πλαισιώνεται από δυο οθόνες αφής στο ταμπλό, που στην ουσία αποτελείται σχεδόν εξ ολοκλήρου από αυτές. Η μεγαλύτερη των 12,3 ιντσών φροντίζει για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων και των περισσότερων λειτουργιών του αυτοκινήτου, ενώ η μικρότερη των 8,8 ιντσών αναλαμβάνει κυρίως το ηχοσύστημα (έως 21 ηχείων και 1.200 Watt) και τον κλιματισμό. Το χαρακτηριστικό ρολόι στην κορυφή, ανάμεσα από τους αεραγωγούς, δεν θα μπορούσε παρά να δεσπόζει, αλλά και αυτό είναι ψηφιακής εκτέλεσης καθότι μπορεί να αλλάξει σε πυξίδα και μετρητή δυνάμεων G. Eντύπωση προκαλεί η έλλειψη διακοπτών. Το τιμόνι είναι το μόνο που φιλοξενεί κουμπιά, με τη συντριπτική πλειονότητα των λειτουργιών να ελέγχονται μέσω των οθονών.
Τρεις διαφορετικές εκδόσεις της Grecale (GT, Modena και Trofeo) θα είναι διαθέσιμες, συν την περιορισμένης παραγωγής PrimaSerie που συνοδεύει το λανσάρισμα του μοντέλου. Οι GT και Modena εξοπλίζονται με τον 2λιτρο mild hybrid 48Vτετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, με την πρώτη να αποδίδει 300 ίππους/450 Nm και τη δεύτερη 325 ίππους (ίδια ροπή, από τις 2.000 μέχρι τις 5.000 σ.α.λ.). Αμφότερες εξοπλίζονται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης, διακρινόμενες για τις επιδόσεις τους: η GT θέλει 5,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και 23,7 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, ενώ η Modena 5,3 δλ. και 21,9 δλ. αντίστοιχα. Και οι δύο περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα.
Η κορυφαία Trofeo τώρα, ξεχωρίζει χάρις στο επιθετικό bodykit, το μεγαλύτερο μετατρόχιο κατά 34 χλστ. πίσω, τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος, τις διαφορετικές ζάντες και τις μεγαλύτερες δισκόπλακες πίσω τους, με 6πίστονες δαγκάνες της Brembo. Κάτω από το καπό συναντάμε τον 3λιτρο V6 twinturbo Nettuno («Ποσειδώνας») της MC20, σε detuned εκδοχή 538 ίππων (630 στο ιταλικό supercar).
Tα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8 δλ. και η τελική φτάνει τα 285 χλμ./ώρα, τη στιγμή που η προαιρετική αερανάρτηση προσφέρει 6 διαφορετικά προγράμματα για τη ρύθμιση της απόστασης από το έδαφος, συμπεριλαμβανομένης έξτρα ανύψωσης 30 χλστ. για εκτός δρόμου διαδρομές και χαμηλώματος 30 χλστ., προς διευκόλυνση της επι/αποβίβασης. Αποκλειστικό για την Trofeo το πρόγραμμα Corsa, που επενεργεί σε τιμόνι/κινητήρα/ανάρτηση/κιβώτιο, στάνταρ σε όλες τις Grecale το VDCM (Vehicle Dynamic Control Module).
H ηλεκτρική Grecale Folgore (κεραυνός στα ιταλικά, φώτο επάνω), τέλος, θα μπει στην παραγωγή την επόμενη χρονιά, με μπαταρία 105 kWh και ροπή έως 800 Nm. Οι υπόλοιπες Grecale θα ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία εντός των προσεχώς εβδομάδων.