Η Lamborghini μόλις παρουσίασε την Huracan που θα καλπάζει στα όνειρά μας από εδώ και στο εξής, φέρνοντας την ισχύ της τετρακίνητης αποκλειστικά στον πίσω άξονα και στοιχεία από τη Sian. Τι ξεχωρίζει την Tecnica από τις «αδερφές» της;
Καταρχάς, η εμφάνιση. Στην Tecnica δεσπόζει ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας, με τα αντικριστά «Y» σε οριζόντια διάταξη να πηγάζουν από τη Sian. Νέες είναι και οι 20άρες ζάντες Damiso, τα πλαϊνά φινιστρίνια μιμούνται εκείνα της Essenza SCV12, οι νέες 20άρες ζάντες Damiso εμπνέονται από αυτές του πρωτοτύπου Vision GT, ενώ το ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα με τους διπλούς αεραγωγούς στη βάση απορρέει από την σκληροπυρηνική Huracan STO. Πίσω εντοπίζονται κι οι μεγαλύτερες διαφορές αεροδυναμικά, με την αεροτομή και τον διαχύτη να προσφέρουν 35% παραπάνω κάθετη δύναμη σε σχέση με την πισωκίνητη Evo, την ώρα που το splitter μπροστά και η διαμόρφωση του πατώματος μειώνουν την άνωση κατά 20%.
Μειωμένο παρουσιάζεται και το βάρος, χάρις στα ανθρακονήματα του καλύμματος. Η Lamborghini ανακοινώνει την Tecnica στα 1.379 κιλά, με την Evo RWD να σταματά τη ζυγαριά στα 1.389 κιλά και την ασυμβίβαστη STO στα 1.359 κιλά. Με άλλα λόγια, η Tecnica τοποθετείται ανάμεσα στην μέχρι πρότινος κορυφαία πισωκίνητη και την πιο hardcore Huracan που κυκλοφορεί (επίσης με κίνηση μόνο πίσω).
Στα μηχανικά μέρη, επί της ουσίας συναντάμε την Huracan Evo AWD δίχως την τετρακίνηση. Τα συστήματα τετραδιεύθυνσης και torque vectoring, τα κεραμικά δισκόφρενα με τους αεραγωγούς στο αμάξωμα, το σύστημα ελέγχου LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) και η ισχυρότερη μορφή του ατμοσφαιρικού 5.2 V10, όλα προέρχονται από την κορυφαία τετρακίνητη Huracan. Η απόδοση φτάνει τους 640 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και τα 600 Nm στις 6.000 σ.α.λ., προσδίδοντας στην Tecnica επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δλ. (3,3 δλ. η πισωκίνητη Evo) και η τελική ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα.