H Peugeot συνεχίζει την ανανέωση της γκάμας της, καθώς μετά τα νέα 3008 και 5008 ήρθε η ώρα του facelift για το 508. Η ναυαρχίδα της γαλλικής εταιρίας αποκτά ακόμα πιο δυναμική σχεδίαση, αλλά όχι και τα νέα υβριδικά μοτέρ που έκαναν ντεμπούτο στα δυο SUV.
Το νέο 508 διαφοροποιείται κατευθείαν από το απερχόμενο μοντέλο μπροστά, εκεί όπου συναντάμε τη νέα κυψελοειδή μάσκα α λα 408, λεπτότερα φωτιστικά σώματα και ολοκαίνουργια LED ημέρας, τα οποία πλέον είναι 3 ανά πλευρά (από 1) και τοποθετημένα στις άκρες του αμαξώματος, παραπέμποντας πλέον σε νυχιές λιονταριού και όχι δόντια. Ο προφυλακτήρας επίσης είναι ανασχεδιασμένος και πιο επιθετικός, ενώ πίσω οι αλλαγές είναι πολύ λιγότερες και αφορούν την αντικατάσταση του σήματος ανάμεσα στα φανάρια, με την ολόγραφη παρουσία του «Peugeot».
Ίδια, συγκρατημένης έκτασης εικόνα στις αλλαγές και εσωτερικά, με το νέο σήμα της εταιρίας να δεσπόζει στο κέντρο του τιμονιού και το λεβιέ του αυτόματου κιβωτίου να αντικαθίσταται από έναν μικρό διακόπτη, όπως έγινε πέρσι στα ανανεωμένα 208 και 2008. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων i-Cockpit των 12,3 ιντσών διαθέτει νέα γραφικά και εμφανίζει ακόμα περισσότερες πληροφορίες, ενώ η οθόνη αφής των 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων έχει βελτιωμένη απόκριση. Η Peugeot ανακοινώνει επίσης καλύτερη απόκριση στις φωνητικές εντολές, όπως και δυνατότητα ασύρματων (over-the-air) αναβαθμίσεων στο infotainment.
Στο μέτωπο των κινητήρων, οι Γάλλοι έκαναν την έκπληξη και δεν τοποθέτησαν τα νέα υβριδικά σύνολα των 3008/5008. Αντίθετα, η γκάμα παραμένει ως είχε. Στη βάση τοποθετείται ο κλασικός 1.200άρης τρικύλινδρος τούρμπο PureTech των 130 ίππων, που συνεργάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς. Εναλλακτικά, υπάρχει ο επίσης τρικύλινδρος ντίζελ 1.5 BlueHDi ίδιας απόδοσης, με το ίδιο σύστημα μετάδοσης. Από εκεί και πάνω, αναλαμβάνουν μόνο plug-in υβριδικοί βενζινοκινητήρες.
H πρώτη είναι νέα προσθήκη και απαρτίζεται από το συνδυασμό του 1.2 PureTech στα 150 άλογα, με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων. Η συνολική απόδοση του συστήματος φτάνει τα 180 άλογα και κινεί τους εμπρός τροχούς, πάντα μέσω του αυτόματου EAT8. Η δεύτερη επιλογή αφορά τον γνωστό 1.600άρη τετρακύλινδρο τούρμπο των 180 ίππων και το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ των 110 ίππων, για μια συνδυαστική απόδοση 225 ίππων. Στην κορυφή δεν θα μπορούσε παρά να βρίσκεται το Peugeot Sport Engineered, που είναι και το μοναδικό τετρακίνητο στην γκάμα. Ο 1.6 PureTech εδώ παράγει 200 ίππους και εκτός του ηλεκτροκινητήρα μπροστά, έχει άλλον ένα 110 ίππων στον πίσω άξονα να συνεισφέρει. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 360 άλογα και τα 520 Nm, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 250 χλμ./ώρα.
Όλα τα PHEV σύνολα αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 12,4 kWh, η οποία σε Wallbox 32Α φορτίζει πλήρως σε 1 ώρα και 40 λεπτά, σε παροχή 14Α σε 3 ώρες και 25 λεπτά, ενώ σε στάνταρ οικιακή πρίζα 8Α χρειάζονται 7,05 ώρες για να πάει από το 0 στο 100%.