Η Porsche έκανε το μεγάλο βήμα και πέρασε τη Macan στον ηλεκτρικό κόσμο, δίχως μάλιστα να υπάρχει εναλλακτική με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αμιγώς EV η νέα Macan λοιπόν, σε ολοκαίνουργια πλατφόρμα και με πρωτοφανή για το μοντέλο επίπεδα ισχύος.
Η δεύτερη γενιά Macan ξεχωρίζει πρωτίστως από το εμπρός μέρος, το οποίο έρχεται πολύ κοντά στις γραμμές της Taycan. Η διάταξη των φαναριών εμπνέεται από την πρώτη ηλεκτρική Porsche, όμως ο προφυλακτήρας ανεβάζει το επίπεδο επιθετικότητας και χαρίζει έξτρα προσωπικότητα στη Macan. Το πίσω μέρος δεν απομακρύνεται ιδιαίτερα από την απερχόμενη, με την ενιαία διάταξη των φωτιστικών σωμάτων να κυριαρχεί και να εμφανίζεται παχύτερη, έχοντας παράλληλα και τις απαραίτητες αεροδυναμικές συνοδείες στα φτερά και τον προφυλακτήρα.
Εκεί που έχει απομακρυνθεί περισσότερο, είναι στις διαστάσεις. Η νέα Macan πατάει στην premium πλατφόρμα ηλεκτρικών της Porsche (Premium Platform Electric) και παίρνει μπόι προς πάσα κατεύθυνση: 4.784 χλστ. μήκος (+58 χλστ. συγκριτικά με πριν), 2.893 χλστ. μεταξόνιο (+86 χλστ.), 1.622 χλστ. ύψος (+1 χλστ.) και πλάτος 1.938 χλστ. (+16 χλστ.). Το σχήμα του αμαξώματος, που φέρνει σε κουπέ στη γραμμή της οροφής, και τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα (όπως η αεροτομή πίσω) συμβάλλουν τα μέγιστα σε έναν πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας για SUV, της τάξης του Cd 0,25. Κι αυτό δίχως οι ζάντες των 20-21 ιντσών να διαθέτουν αεροδυναμικά καλύμματα.
Η καμπίνα των επιβατών θυμίζει πολύ εκείνη της νέας Cayenne, διατηρώντας σε πρώτο πλάνο τις οθόνες κατά μήκος του ταμπλό. Τρία μόνιτορ φροντίζουν για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία οδηγού-επιβατών, με τα δύο στις 10,9 ίντσες (η κεντρική οθόνη και αυτή μπροστά από το συνοδηγό) και το ψηφιακό καντράν στις 12,6 ίντσες. Παράλληλα προσφέρεται head up display επαυξημένης πραγματικότητας, όπου οι οδηγίες του GPS εμφανίζονται σαν να είναι 10 μέτρα μπροστά από τα μάτια του οδηγού, σε μια επιφάνεια που ισοδυναμεί με 87 ίντσες.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, η νέα Macan βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800V και τροφοδοτείται από μια μπαταρία 100 kWh (95 kWh αξιοποιήσιμα). Η μέγιστη ισχύς φόρτισης ανέρχεται στα 270 kW, επιτρέποντας δυνατότητα φόρτισης από 10 σε 80% εντός 21 λεπτών. Η ανάκτηση ενέργειας μάλιστα μπορεί να φτάσει τα 240 kW, με δύναμη επιβράδυνσης 0,5 G. Στοιχεία αυτονομίας, ωστόσο, προς το παρόν δεν ανακοινώνονται. Δυο εκδόσεις είναι διαθέσιμες, οι Macan 4 και Turbo, αμφότερες με διπλούς ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω) και στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αναρτήσεις.
Η Macan 4 αποδίδει 408 ίππους (Overboost με Launch Control) και 650 Nm, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,2 δλ. και μέχρι τα 220 χλμ./ώρα της ηλεκτρονικά περιοριζόμενης τελικής. Η Turbo ανεβαίνει στα 639 άλογα (Overboost με Launch Control) και τα 1.130 Nm, κατεβάζοντας το χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα μόλις 3,3 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 260 χλμ./ώρα πριν επέμβει ο κόφτης. Το Porsche Torque Vectoring πίσω διαφορικό είναι επίσης στάνταρ και στις δύο, με την Turbo να προσφέρει προαιρετικά το PTV Plus. Σε αυτό ο πίσω ηλεκτροκινητήρας μπορεί ο ίδιος να λειτουργήσει σαν μπλοκέ διαφορικό, εκτοξεύοντας τις δυνατότητες διαχείρισης της ισχύος. Την ίδια ώρα υπάρχει και σύστημα τετραδιεύθυνσης (προαιρετικά), που στρίβει τους πίσω τροχούς μέχρι 5 μοίρες (αντίθετα ή στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός).